Gespot, 5 nieuwe T5's

Auteur Topic: Gespot, 5 nieuwe T5's  (gelezen 21094 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #20 Gepost op: 8 januari 2010, 22:32:46
oh, dan weet je meer als ik
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


guest1564

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 8 januari 2010, 22:53:59
Als jullie eerst een simpele googlecheck doet, kan je je de moeite van (foutieve) postingen besparen. De onderste foto is de gefacelifte VW T5.

Oftewel de T5 B ;)


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #22 Gepost op: 9 januari 2010, 01:23:16
Betreft het dit type T5:


Ja

Of dit type T5:


Nee


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #23 Gepost op: 9 januari 2010, 17:26:48
Bedankt! O0
Ik ben benieuwd welk korps de primeur heeft met de gefacelifte T5...!


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #24 Gepost op: 9 januari 2010, 19:17:11
Die nieuwe T5's die nog wle Vista's hebben hebben ook andere bekisting in de achterbak, nog steeds lades maar van een ander type...@Roy: Waar haal je die zekerheid vandaan??? :)

Let wel heb het over de Touran, niet over de T5.

De nieuwe Touran met Freedom Edge staat sinds gisteren buiten op de parkeerplaats bij het bureau aan de westervoortsedijk te Arnhem. Op de motorkap staat "Gelderland-Midden"

Aangezien dit de eerste auto is van GLD-M met Honac opbouw die ik gezien heb i.p.v. TM-CS opbouw is het wel erg aanemelijk dat die T5's (ook met Honac opbouw) voor GLD-M zijn.  Maar echt 100% zeker is het dus nog niet, bij het HB aan de Beekstraat staan géén nieuwe T5's maar dat zeg nog niks.


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #25 Gepost op: 9 januari 2010, 22:24:05
Betreft het dit type T5:




Zouden het geen hondenvoertuigen kunnen zijn....... hoeveel hondengeleiders zijn er in GLM!!! Die Mondeo's zijn ook oud of rijden ze in Tourans?


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #26 Gepost op: 9 januari 2010, 23:23:13
Da's een goede... volgens mij niet maar kan me niet heel goed heugen of de achterzijde ramen had of niet.. Volgens mij wel; want daar stond <<waakz. dienstb>> op :)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #27 Gepost op: 9 januari 2010, 23:59:18
Heb ze gevonden! de nieuwe transporters staan bij VW-dealer zijm te Arnhem. Ze worden daar klaar gemaakt voor aflevering. Ik zag alleen de achterkant dus motorkap niet kunnen zien. Zou snel ik het kon zien waren het er 4.

Het zijn in ieder geval geen hondenvoertuigen, achterkant was gewoon open, oranje pionen zag ik door het raam dus ik denk toch echt noodhulp.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #28 Gepost op: 10 januari 2010, 00:15:19
Ik weet nagenoeg zeker dat ze voor Glm zijn! Overigens is glm inderdaad over op honac, in ieder geval voor de inbouw en dan lijkt opbouw een logische stap.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #29 Gepost op: 10 januari 2010, 10:05:33
Heb ze gevonden! de nieuwe transporters staan bij VW-dealer zijm te Arnhem. Ze worden daar klaar gemaakt voor aflevering. Ik zag alleen de achterkant dus motorkap niet kunnen zien. Zou snel ik het kon zien waren het er 4.

Het zijn in ieder geval geen hondenvoertuigen, achterkant was gewoon open, oranje pionen zag ik door het raam dus ik denk toch echt noodhulp.

Als iemand de zijkant wel kan zien; bij de voordeur, hoek van het spatbord (sta je aan de linkerzijde van het voertuig, linksonderin bij het wiel; aan het einde van de sidebar) kun je het ABIOM logootje zien, ben wel benieuwd of die erop zit(ten)! Same goes voor de Touran!

@Roy: staan ze op de Boul. Heuv?