Gespot, 5 nieuwe T5's

Auteur Topic: Gespot, 5 nieuwe T5's  (gelezen 21213 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #30 Gepost op: 10 januari 2010, 10:07:39


Zie op deze foto, net rechts van het linkervoorwiel :)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #31 Gepost op: 10 januari 2010, 12:22:37
Als iemand de zijkant wel kan zien; bij de voordeur, hoek van het spatbord (sta je aan de linkerzijde van het voertuig, linksonderin bij het wiel; aan het einde van de sidebar) kun je het ABIOM logootje zien, ben wel benieuwd of die erop zit(ten)! Same goes voor de Touran!
@Roy: staan ze op de Boul. Heuv?

Nee ze staan bij een denpendance van Zijm aan de Merwedestraat te Arnhem (zo wat bij mij om de hoek) Hier worden alleen voertuigen klaar gemaakt voor aflevering.

Ik weet vrijwel zeker dat Abiom deze voertuigen niet heeft opgebouwd, het is echt standaard Honac opbouw, aan de zijkant van de onderbak zitten ook stickers van Honac.


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #32 Gepost op: 10 januari 2010, 12:38:01
geen foto van gemaakt?


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #33 Gepost op: 10 januari 2010, 12:45:53
Nee ze staan bij een denpendance van Zijm aan de Merwedestraat te Arnhem (zo wat bij mij om de hoek) Hier worden alleen voertuigen klaar gemaakt voor aflevering.

Ik weet vrijwel zeker dat Abiom deze voertuigen niet heeft opgebouwd, het is echt standaard Honac opbouw, aan de zijkant van de onderbak zitten ook stickers van Honac.

Loop is naar buiten en maak er eens photo's van  ;D ;D ;D
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


Gast

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 10 januari 2010, 12:48:02
Loop is naar buiten en maak er eens photo's van  ;D ;D ;D
is=eens
photo's=foto's  ;)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #35 Gepost op: 10 januari 2010, 12:57:39
geen foto van gemaakt?

Nee ze staan warm en veilig binnen. Ik ken die jongens daar wel dus morgen maar even foto's maken als ze er nog staan.

De Freedom Edge op de T5 staat in ieder geval echt fantastisch, prachtige bussen zijn het.


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #36 Gepost op: 10 januari 2010, 13:03:35
Kun je ze ook niet zien vanaf de straat? En de auto op de Wvoortse dijk dan?


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #37 Gepost op: 10 januari 2010, 13:15:59
Kun je ze ook niet zien vanaf de straat? En de auto op de Wvoortse dijk dan?

Touran op de Wvoorsedijk is wel goed op de foto te zetten.

De bussen bij Zijm zijn van de wegkant niet te zien, je moet dan even naar de achterkant toe lopen, daar heb je 2 grote roldeuren en als je daar door heen kijkt zie je ze staan.

Helaas met de achterkant naar de deur toe, dus kan niet zien of er het nieuwe neusje opzit, ik denk nog om het oude type gaat aangezien PON daar nu natuurlijk graag van af wilt.

Ik zal proberen vanmidag wat foto's te maken van de Touran aan de Wvoortsedijk, maar de dakset is identiek aan die van Amsterdam (foto's daarvan in het topic noodhulp volgens mijn)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #38 Gepost op: 10 januari 2010, 17:20:47
Touran op de Wvoorsedijk is wel goed op de foto te zetten.

De bussen bij Zijm zijn van de wegkant niet te zien, je moet dan even naar de achterkant toe lopen, daar heb je 2 grote roldeuren en als je daar door heen kijkt zie je ze staan.

Helaas met de achterkant naar de deur toe, dus kan niet zien of er het nieuwe neusje opzit, ik denk nog om het oude type gaat aangezien PON daar nu natuurlijk graag van af wilt.

Ik zal proberen vanmidag wat foto's te maken van de Touran aan de Wvoortsedijk, maar de dakset is identiek aan die van Amsterdam (foto's daarvan in het topic noodhulp volgens mijn)

Zoals beloofd (met de GSM gemaakt)







blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #39 Gepost op: 12 januari 2010, 20:26:35
Vanochtend dan eindelijk de nu al beroemd en beruchte T5's op de foto gezet. Om aan alle onduidelijkheid meteen een einde te maken;

- het gaat maar liefst om 8 stuks (!)
- Allen zijn bestemd voor het korps Gelderland-Midden (helaas voor jouw Venture)
- a.s. Donderdag worden ze officieel overgedragen in het natuurpark Meinerswijk te Arnhem

Binnen stonden nog een stuk of 5 VW Golf-6 met alleen secundaire striping en losse blauwe pit op het dak, ook deze zijn bestemd voor GLD-M.

Op het dak van de T5's de inmiddels in korte tijd beroemd geraakte Whelen Freedom Edge, achter de onderbumper zitten 2 Whelen SA-315 speakers die vrijuit richten, dus met het geluid zit het ook dik in orde.

Ik weet vrijwel zeker dat onderstaande T5's in deze configuratie het begin zijn van een groot aantal VW transporters de komende jaren voor de Nederlandse Politie.

Kortom prachtige voertuigen!