GRIP 4 Grote stroomstoring regio Hollands Midden - Bollenstreek 09-01-2010

Auteur Topic: GRIP 4 Grote stroomstoring regio Hollands Midden - Bollenstreek 09-01-2010  (gelezen 35734 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

voske83

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,368
Het zou me niet verbazen als deze melding met de stroomstoring samenhangt:

p2kflex
21:21:05 09-01-10GROUP-1PRIO 1 TILBURG-PC BRANDWEERKAZERNE FABRIEKSTRAAT 34 TILBURG DIENSTVERLENING (Inzet aggregaat: ja)
1200085BRW Midden- en West-Brabant (VC Coördinator)
1201975BRW Tilburg (Centrum) (Lichtkrant)
1201999BRW Midden- en West-Brabant (Monitorcode)


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Staat hier boven al..


Twentenieuws-Almelo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 655
  • Schat je pieper gaat schat!!! Wakker worden.
    • www.larofotoservice.nl
;D Regio Tilburg -------------> Bollenstreek is nog wel ff  een stukkie rijden O0


112WS18

  • Verpleegkundige/HAP-chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 247
Assistentie ambu is meestal een afhijzing persoon van hoogte

klopt, maar aangezien flamingos een partycentrum is, zal dat vast en zeker wat met de stroomstoring te maken hebben.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
;D Bollenstreek-------------> Tilburg is nog wel ff  een stukkie rijden O0
Ja en?
Dit is een mobiele p2000 mast wie weet.
Want meestal als er ergens stroomstoring is in het land wordt die ook gepiept:)

--

GRIP 4

Het effectgebied van de ramp overstijgt de grenzen van de gemeente of zelfs de veiligheidsregio of provincie. Het CoPI/CoRT wordt ingericht en Regionaal Operationeel Team komt samen als dat nog niet het geval was. Een Regionaal Beleids Team (RBT) met daarin functionarissen van de verschillende hulpdiensten ondersteunt de Coördinerend Bestuurder. Als dit nog niet gebeurd was wordt de Commissaris van de Koningin gealarmeerd die een Proviciaal Coördinatie Centrum (PCC) zal inrichten. Een Provinciaal Coördinatie Centrum bestaat uit ambtenaren betrokken bij rampenbestrijding en adviseert de Commissaris. Als een GRIP-4 situatie de provinciegrenzen niet overschrijdt dan heeft de CdK de coördinerende rol. De Minister van Binnenlandse Zaken wordt ook geïnformeerd over de ramp als dat nog niet gebeurd was, hij krijgt de coördinatie als de ramp provinciegrenzen overschrijdt. Het Nationaal CrisisCentrum (NCC) komt bij elkaar; dit bestaat uit ambtenaren belast met rampenbestrijding en regelt de coördinatie van de bestrijding tussen verschillende ministeries. Betrokken ministeries kunnen Departementale Coördinatie Centra (DCC) opzetten.


Roare

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 811
Het zou me niet verbazen als deze melding met de stroomstoring samenhangt:

p2kflex
21:21:05 09-01-10GROUP-1PRIO 1 TILBURG-PC BRANDWEERKAZERNE FABRIEKSTRAAT 34 TILBURG DIENSTVERLENING (Inzet aggregaat: ja)
1200085BRW Midden- en West-Brabant (VC Coördinator)
1201975BRW Tilburg (Centrum) (Lichtkrant)
1201999BRW Midden- en West-Brabant (Monitorcode)

Ik zie het verband niet helemaal. Tilburg is veel te ver weg. Dit zou dan een nieuwe stroomstoring moeten zijn.


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Het zou me niet verbazen als deze melding met de stroomstoring samenhangt:

p2kflex
21:21:05 09-01-10GROUP-1PRIO 1 TILBURG-PC BRANDWEERKAZERNE FABRIEKSTRAAT 34 TILBURG DIENSTVERLENING (Inzet aggregaat: ja)
1200085BRW Midden- en West-Brabant (VC Coördinator)
1201975BRW Tilburg (Centrum) (Lichtkrant)
1201999BRW Midden- en West-Brabant (Monitorcode)

dat vraag ik me af, hij komt ook regelmatig voorbij als er nietsaan  de hand is, tiburg heeft gewoon stroom nu
flappus  niet elke verandering is een verbetering


112WS18

  • Verpleegkundige/HAP-chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 247
1503252 2010-01-09 21:26:34 Gaarne telefonisch contact gmk Brandweer KRV-Katwijk (Korpscoordinator)
1503700 2010-01-09 21:25:39 Gaarne bezetten kazerne ivm stroomstoring Brandweer Teylingen-Warmond (Korpsalarm)


Twentenieuws-Almelo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 655
  • Schat je pieper gaat schat!!! Wakker worden.
    • www.larofotoservice.nl
En dan zou er eventueel geen mast/aggegraat dichter in de buurt staan?  ;)


voske83

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,368
Dit gaat niet om de mobiele mast, maar om een of meer van de drie stroomaggregaten om de zendmasten van stroom te voorzien.

dat vraag ik me af, hij komt ook regelmatig voorbij als er nietsaan  de hand is, tiburg heeft gewoon stroom nu

Er staan op verschillende plaatsen in Nederland aggregaten voor de C2000-masten, waaronder in Tilburg. Die moeten dan naar plaatsen gebracht worden waar een stroomstoring is.