Mobiele Opstelpunten C2000

Auteur Topic: Mobiele Opstelpunten C2000  (gelezen 47426 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #50 Gepost op: 4 september 2010, 20:55:40
Op de plek waar bij een normaal voertuig de regio staat staat op deze voertuigen vtsPN, iemand enig idee waarvoor deze afkorting staan?
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #51 Gepost op: 4 september 2010, 20:58:31
Op de plek waar bij een normaal voertuig de regio staat staat op deze voertuigen vtsPN, iemand enig idee waarvoor deze afkorting staan?
http://www.politie.nl/vtspn/? Is volgens mij de instantie waar de Unit Meldkamer Systemen onder valt, dus ook de mobiele opstelpunten.
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #52 Gepost op: 4 september 2010, 20:59:26
Op de plek waar bij een normaal voertuig de regio staat staat op deze voertuigen vtsPN, iemand enig idee waarvoor deze afkorting staan?

http://www.google.com/search?q=vtsPN  ::) ::)


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #53 Gepost op: 4 september 2010, 21:10:45
vtsPN is Voorziening tot samenwerking Politie Nederland


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #54 Gepost op: 24 september 2010, 16:52:40
Drie nieuwe mobiele C2000 masten voor calamiteiten en evenementen

Met de inzet van mobiele zendmasten wordt een nieuwe standaard bereikt in de kwaliteit van C2000. Dat zei staatssecretaris Bijleveld van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties vandaag bij oplevering van drie nieuwe ‘mobiele opstelpunten’. Op het Plein in Den Haag stelde zij de drie brandweerauto’s met daarop de uitschuifbare masten beschikbaar aan politie, brandweer en ambulancediensten. Johan Postma, regionaal brandweercommandant te Friesland, nam de drie auto’s symbolisch in ontvangst. De mobiele zendmasten, waarvan er nu zes zijn, worden ingezet bij calamiteiten en evenementen om een optimale dekking te garanderen van het C2000 communicatiesysteem. De nieuwe mobiele opstelpunten hebben de namen gekregen van mensen die veel voor het C2000 systeem hebben betekend: Bob de Hon, Hans Borgonjen en Gert Zigterman.

http://www.rijksoverheid.nl/ministeries/bzk/nieuws/2010/09/24/drie-nieuwe-mobiele-c2000-masten-voor-calamiteiten-en-evenementen.html?utm_source=Crisisbeheersing+Nederland&utm_medium=twitter


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #55 Gepost op: 24 september 2010, 18:51:20
Een van de drie nieuwe wagens staat dus in Wormer. Weet iemand waar de andere 2 staan?


MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #56 Gepost op: 24 september 2010, 20:21:25
Een van de drie nieuwe wagens staat dus in Wormer. Weet iemand waar de andere 2 staan?

ja, 1 gaat naar het LFR in Zoetermeer en de derde waarschijnlijk naar Barendrecht.
Dus de stand van zaken is dan.

1x Tilburg
1x Assen
1x Barendrecht
1x Wormer
2x LFR  Zoetermeer

hier staan er 4 http://www.brandweervoertuigen.net/korpsen/vtspn/huidig.html
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #57 Gepost op: 24 september 2010, 20:47:28
Dan begrijp ik werkelijk niet waarom een brandweercommandant uit Friesland die 3 nieuwen symbolisch in ontvangst moest nemen...


Dokterswacht

  • fotograaf/AED bediener
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 691
Reactie #58 Gepost op: 24 september 2010, 20:51:20
idd vreemd Martijn,

De kans dat die betreffende man deze opstelpunten in aktie zal zien, zal vrij klein zijn dan. ;)


MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #59 Gepost op: 25 september 2010, 06:41:12
Dan begrijp ik werkelijk niet waarom een brandweercommandant uit Friesland die 3 nieuwen symbolisch in ontvangst moest nemen...

Deze meneer is portefuillehouder C2000 bij de NVBR.
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl