Waarom rijden huisartsen in dermate dure voertuigen?

Auteur Topic: Waarom rijden huisartsen in dermate dure voertuigen?  (gelezen 36187 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #80 Gepost op: 23 april 2010, 23:30:32
Verder wie ben jij, dat jij bepaalT in welke auto een huisarts moet gaan rijden..?

Dat is het leuke van een discussieforum, je kunt het zo gek bedenken als je zelf wilt O0
Een argument als deze vind ik altijd buitengewoon slap. Dat kan je wel tegen iedereen gaan zeggen die ergens een mening over heeft.

Meer blauw op straat > wie ben jij om dat te bepalen?
Betere PBM's voor hulpverleners > wie ben jij om dat te bepalen?
zo kan ik nog wel even doorgaan ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #81 Gepost op: 24 april 2010, 08:30:10
Dat is het leuke van een discussieforum, je kunt het zo gek bedenken als je zelf wilt O0
Een argument als deze vind ik altijd buitengewoon slap. Dat kan je wel tegen iedereen gaan zeggen die ergens een mening over heeft.

Meer blauw op straat > wie ben jij om dat te bepalen?
Betere PBM's voor hulpverleners > wie ben jij om dat te bepalen?
zo kan ik nog wel even doorgaan ;)

Je haalt iets uit de context.. maar toch ff reageren..

Ik bepaal niets.. Slechts zelden geef ik mijn persoonlijke mening, maar geef ik de visie van anderen en in verhouding tot wet en regelgeving..

"Meer blauw op straat > wie ben jij om dat te bepalen? : "  Is een politieke besluit en staat in diverse programma's van diverse politieke partijen.

"Betere PBM's voor hulpverleners > wie ben jij om dat te bepalen?".
Mijn persoonlijke mening, is dat van de meeste de verstrekte PBM, onvoldoende veilig is vele situaties, en dat hulpverleners dan andere PBM's moeten krijgen..  En dat is gebasseerd op risico-analyse die gemaakt is door medewerkers de arbeidsinpecties..


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #82 Gepost op: 24 april 2010, 21:52:11
Je haalt iets uit de context.. maar toch ff reageren..

Waar het mij om gaat is dat je een discussie niet moet afkappen met de tekst "wie ben jij om ... te bepalen?"

De rest was puur ter vergelijking ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s