Agenten gaan los in de sneeuw

Auteur Topic: Agenten gaan los in de sneeuw  (gelezen 6002 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Gepost op: 18 januari 2010, 09:58:45
Agenten gaan los in de sneeuw   :)

http://www.nu.nl/werk-en-prive/2164409/agenten-gaan-los-in-sneeuw.html

Uitgegeven: 18 januari 2010 09:08
Laatst gewijzigd: 18 januari 2010 09:12

AMSTERDAM – Ook in Groot-Brittannië is de nodige sneeuw gevallen en daar weet een groepje agenten duidelijk raad mee. Op YouTube is althans een filmpje verschenen waarop te zien is hoe de politiemensen onder diensttijd genieten van het witte landschap.
 De agenten hebben niet alleen hun uniformen aan, ze gebruiken ook hun materiaal om mee te spelen. Zo is onder meer te zien hoe een agent zijn schild gebruikt als slee. Hij zoeft er een flink eind mee de berg af, een en ander onder luide aanmoediging van zijn collega’s.

De baas van het stel was duidelijk minder ingenomen met de activiteiten. “Ik heb ze er in niet mis te verstane woorden aan herinnerd dat onder werktijd spelen met politiemateriaal, en dus op kosten van de belastingbetaler, een zeer slecht idee is mochten zij onder mijn hoede verder willen,” laat Andrew Murray weten aan Metro.

Draaien
Rick Latham, die het filmpje op YouTube plaatste, verbaast zich nog steeds over de gebeurtenissen. Hij had nooit gedacht dat de agenten het goed zouden vinden dat hij zijn camera liet draaien. “Ik vroeg of ik mocht filmen en het enige dat ze zeiden was iets in de trant van ‘Wij zijn ook maar mensen’,”aldus Latham.



Samen sterk in de hulpverlening!


BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2010, 10:19:38
prachtig  ;D

Mooie heuvel trouwens om op te sleeën


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #2 Gepost op: 18 januari 2010, 10:41:51
Moet kunnen toch even wat vermaak, naast al dat serieuze gedoe


Neetje

  • ICTer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
  • Zwaailichten/balken en sirene verzamelaar
Reactie #3 Gepost op: 18 januari 2010, 11:12:03
Daar moest ik toch wel even hard om lachen ;D

Je moet toch wat met al die sneeuw O0


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #4 Gepost op: 18 januari 2010, 16:21:40
Ach, wat zal ik zeggen, bij ons op de binnenplaats van het bureau zijn een hoop sneeuwballengevechten gehouden de afgelopen weken.
Een beetje lol tijdens je werk hoeft geen probleem te zijn. Het is misschien niet heel slim om dit sleetje rijden in het openbaar te doen maar vind het wel grappig :)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2010, 16:36:08
De baas van het stel was duidelijk minder ingenomen met de activiteiten. “Ik heb ze er in niet mis te verstane woorden aan herinnerd dat onder werktijd spelen met politiemateriaal, en dus op kosten van de belastingbetaler, een zeer slecht idee is mochten zij onder mijn hoede verder willen,” laat Andrew Murray weten aan Metro.
ik heb zo het idee dat dit vooral een zeer politiek correcte reactie van de "baas" richting pers was, en dat hij er verder in de wandelgangen ook smakelijk om gelachen heeft!  ;D
Samen sterk in de hulpverlening!


JaVaZee

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 183
Reactie #6 Gepost op: 18 januari 2010, 19:03:53
Geweldig, en dan zeggen dat agenten een saaie, levenloze baan hebben! ;D

ik heb zo het idee dat dit vooral een zeer politiek correcte reactie van de "baas" richting pers was, en dat hij er verder in de wandelgangen ook smakelijk om gelachen heeft!  ;D
Dat denk ik ook, niet zo handig om te zeggen tegen de pers dat hij het ook wel leuk vond en verder geen problemen mee had, en dat de belastingbetaler begrip moet hebben voor een lolletje! :P
Groet, Nils Dekkers.  - Panasonic DMC-FZ8 - Uniden Bearcat C30XLT


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #7 Gepost op: 18 januari 2010, 20:05:42
Wij hebben een keer een oude wervelplank achter de ambu aangebonden en als slee gebruikt.
Moet kunnen toch?  ;D
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #8 Gepost op: 18 januari 2010, 20:27:37
'Whatever happens, keep smiling!'
Geweldig om te zien!
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


SiebJr

  • Vrijwillige Brandweer - Hoofdbrandwacht
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #9 Gepost op: 18 januari 2010, 23:52:54
alles onder het mom van "volgende keer niet in het openbaar" aldus de chief denk ik. Inderdaad zeer politiek correct.

Ik snap volledig dat je dergelijk materiaal gebruikt als slee.