Sanquin / Bloedbank met optische en geluidssignalen (OGS)

Auteur Topic: Sanquin / Bloedbank met optische en geluidssignalen (OGS)  (gelezen 104678 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #110 Gepost op: 2 december 2010, 12:02:45
Sorry hoor, maar je kunt nog zo goed je werk doen en ervaren zijn, een fietser kan altijd uit een onverwachte hoek komen. De opmerking doet tekort aan de collega's die supergoed zijn in hun werk, maar toch die fietser uit het niets zagen verschijnen en te weinig meer konden verrichtten.....  :|

Daar heb je ook helemaal gelijk in...had een knipoog achter moeten staan, maar is een zonnebrilletje geworden.  ;)


seliwi

  • Voormalig Toezichthouder
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #111 Gepost op: 5 juli 2012, 21:59:36
Ik weet niet of deze opmerking op de correcte plek staat maar probeer het toch

Ik heb Vandaag toch iets heel opmerkelijks gezien in Zwolle.

Ik had nog nooit een sanquin auto met optische geluidsignalen gezien, maar vandaag binnen 5 min 2 die met ontzettende hoge spoed door de wijk reden (en dan overdrijf ik niet)
Ik wist niet dat sanquin met optische geluid signalen reden.


Gast

  • Gast
Reactie #112 Gepost op: 6 juli 2012, 10:03:10
Ik wist niet dat sanquin met optische geluid signalen reden.

Na dit topic helemaal gelezen te hebben weet je het nu  ;) Niets opmerkelijks aan dus.


kim-zwolle

  • Chauffeur OGS Sanquin
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
  • Sanquin Zwolle - Kim
Reactie #113 Gepost op: 6 juli 2012, 17:19:54
dat klopt seliwi,

Dat ben ik samen met een collega geweest. Tijdens een A1 rit mag sanquin met optische geluiden en signalen rijden. Tevens mogen wij met een hogere snelheid rijden, hiervoor hebben wij regels waar wij aan moeten houden. A1 ritten worden aangemeld bij KLPD. Niks vreemds dus dat je 2x sanquin voertuig met OGS zag rijden met hogere snelheid.

Alles is gereden volgens de regels, dus voor de volgende keer als je weer een sanquin voertuig ziet, weet je dat het toegestaan is dat sanquin met OGS mag rijden en met hogere snelheid. Hoop dat het nu duidelijker voor je is.
ik doe me werk, elke dag met plezier!!!


sylvester1986

  • Gast
Reactie #114 Gepost op: 2 september 2013, 19:03:07
Ik heb ze regelmatig zien rijden, Sanquin met prio 1, nu vroeg ik mij af:
 - Hoe kan je een Sanquin/Bloedbank chauffeur worden dat prio 1 ritten rijdt?

Ik heb Sanquin wel eens benaderd, maar nooit antwoord gekregen :(


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #115 Gepost op: 2 september 2013, 19:05:06
Solliciteren op een chauffeursfunctie. En ik geloof niet dat er daar heel veel van zijn...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #116 Gepost op: 2 september 2013, 21:02:12
Je kan ook kijken bij MET-r of die een vacature hebben bij jou in de buurt  O0
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Reactie #117 Gepost op: 23 september 2013, 23:23:09
Waarom worden mensen zo geil van die blauwe lampjes, is dat toch de sensatie?
Zodra er een functie is waar je met OGs mag rijden zijn er gelijk 1000 sollicitanten....... ::)


Gast

  • Gast
Reactie #118 Gepost op: 23 september 2013, 23:49:46
Ik denk het wel.
Speelden we vroeger niet allemaal agentje, op de fiets TEETUU TEETUU roepend?
Natuurlijk trekt dat, er gaat een soort van onweerstaanbare aantrekkingskracht uit van blauwblauw en sirene, voor velen in ieder geval.

Totdat je er daadwerkelijk zelf mee mag rijden, dan besef je dat het bittere noodzaak en noodzakelijk middel is om je taak mee uit te kunnen voeren, op dat moment is er niets sensationeels meer aan.
Het is dan ook niet zo gek dat er maar weinigen in aanmerking komen en uiteindelijk geselecteerd worden.

Ontopic, Sanquin voert een grote reorganisatie door momenteel, er zijn vele bloedbanken en uitgifte-locaties waar het personeel, en ook chauffeurs, in onzekerheid zitten momenteel. Ik wens hen het beste.


Defflynn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #119 Gepost op: 24 september 2013, 01:14:18
Citaat van: Berger link=msg=1203863 date=1379971389
Waarom worden mensen zo geil van die blauwe lampjes, is dat toch de sensatie?
Zodra er een functie is waar je met OGs mag rijden zijn er gelijk 1000 sollicitanten....... ::)

Stuurslotrijders   ;D ;D