Sanquin / Bloedbank met optische en geluidssignalen (OGS)

Auteur Topic: Sanquin / Bloedbank met optische en geluidssignalen (OGS)  (gelezen 104680 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gast

  • Gast
Reactie #50 Gepost op: 28 februari 2010, 15:24:38
Voor zover ik weet is het een voormalig VROS voertuig waarbij de camera is blijven zitten of voor het idee is teruggeplaatst, daarover durf ik geen uitspraak te doen  ^-^ een beetje wannabe look creëer je er wel mee mijns inziens.


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #51 Gepost op: 28 februari 2010, 19:31:59
ow, jah beetje raar... Ook raar dat hun dan met een onopvallend voertuig mogen rijden??? En waarom noemen ze het dan nogsteeds zo?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #52 Gepost op: 28 februari 2010, 23:24:26
Voor zover ik weet is het een voormalig VROS voertuig waarbij de camera is blijven zitten of voor het idee is teruggeplaatst, daarover durf ik geen uitspraak te doen  ^-^ een beetje wannabe look creëer je er wel mee mijns inziens.

Ik ken geen onopvallende video S60'ers van dit model. Hedendag rijden er wel een aantal bij het KLPD, echter heeft er bij mijn weten (naast die van BODW) geen S60 VROS gereden, en zéker niet met zo'n camera  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Gast

  • Gast
Reactie #53 Gepost op: 28 februari 2010, 23:32:06
Ik zei ook, voor zover IK weet, en ik weet nou eenmaal niet alles. ;)


Vigilance

  • 4 streper eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
  • Homo sacra res homini
Reactie #54 Gepost op: 1 maart 2010, 01:30:04
Ik zei ook, voor zover IK weet, en ik weet nou eenmaal niet alles. ;)

Dat is ook vrij lastig, alles weten.. heb ik ook last van ;) en daarom heb ik ze een mail gestuurd omtrent de onopvallende auto..

Ben benieuwd wat voor antwoord ik terug krijg.  O0


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #55 Gepost op: 2 maart 2010, 11:57:16
Volgens mij is deze auto van W.R. zelf en is hij met deze auto begonnen

De camera is een gewone digi handycam, ik denk dat hij hem gebruikt voor bewijslast bij een aanrijding????
Misschien ook geen slecht idee voor alle dienstauto's en motoren  

En dan de auto volgens mij is het een S60 D5 120kw bouwjaar 2002

Edit: naam wegens privacyredenen ingekort.
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #56 Gepost op: 2 maart 2010, 17:18:18
De camera is een gewone digi handycam, ik denk dat hij hem gebruikt voor bewijslast bij een aanrijding????

Als ik inzoom op 1000% met internet explorer zie ik geen gewone digi handycam hangen hoor ;)


Wat je dan trouwens wel ziet, is dat er 4 flitsers in de gril zitten. In het midden een set halogeenflitsers en daarnaast een set ledflitsers.
En nog een flitser bij de binnenspiegel.

Zal vast wel wat draaiende hoofdjes opleveren ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Gast

  • Gast
Reactie #57 Gepost op: 2 maart 2010, 17:27:45
.... In het midden een set halogeenflitsers en daarnaast een set ledflitsers....

Lijken mij Strobes te zijn ipv halogeenflitsers, een setje MicroMax flitsers van Whelen of 43 series van Vama.
Daarnaast Axixtech of Traffic Cleaner 4LED units. Daar komt wel licht vanaf, ook al houdt de grille het nodige tegen voor de LED's. De Dashboard LED lijkt een 5MM LED Whelen Dashking maar het zou zomaar een ander type kunnen zijn, die kan ik niet met zekerheid identificeren.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #58 Gepost op: 2 maart 2010, 17:31:43
Lijken mij Strobes te zijn ipv halogeenflitsers,

Da's voor mij hetzelfde >:D
Ieder zo z'n aandachtgebied natuurlijk hea ^-^

Maar wat is het verschil? Stobes zijn toch ook halogeen licht?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #59 Gepost op: 2 maart 2010, 17:36:35
Als ik inzoom op 1000% met internet explorer zie ik geen gewone digi handycam hangen hoor ;)


Wat je dan trouwens wel ziet, is dat er 4 flitsers in de gril zitten. In het midden een set halogeenflitsers en daarnaast een set ledflitsers.
En nog een flitser bij de binnenspiegel.

Zal vast wel wat draaiende hoofdjes opleveren ;)

Binnenspiegel aan bijrijderskant naast flitser
Tevens in de mistlampen voor en achter zitten ook nog blauwe flitsers undercover en inderdaad in de gril 2 blauwe kappen en 2 vertical staande 4 led's en een magneet pit voor op het dak
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende