Bergen van voertuigen met "apparatuur"

Auteur Topic: Bergen van voertuigen met "apparatuur"  (gelezen 5252 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #10 Gepost op: 14 februari 2010, 18:03:44
Ach, de berger doet er toch niets mee. Alles wordt netjes bij het schadebedrijf (of waar dan ook) weer gelost.

Was iedereen maar zo eerlijk....zou een mooie wereld zijn!  O0 >:D


denkweb

  • Manager meldkamer van Amerongen Berging
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
  • en door!
Reactie #11 Gepost op: 15 februari 2010, 19:26:30
Was iedereen maar zo eerlijk....zou een mooie wereld zijn!  O0 >:D

Bij ons is het met schade-auto's helder; auto is van de klant tot deze er afstand van doet, samen met alles wat erbij hoort en er in ligt. Er zijn ook nog altijd mensen die denken dat we de brandstof eventjes aftappen van elke afgesleepte auto.
Als we dan vragen waarom ze de auto met pech op de rijbaan ZONDER BRANDSTOF hebben achtergelaten en nu een jerrycan met brandstof mee hebben bij het ophalen van de auto dan weten ze het zelf ook allemaal niet meer zo...

In praktijk hebben wij dagelijks wel een hulpverleningauto om eender welke reden op het terrein staan; maar wat is de meerwaarde voor de berger om de mob of porto eruit te vissen? Eerlijkheid duurt toch het langst.
En wat te denken van deze werkzaamheden: link. De politie als opdrachtgever.




Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #12 Gepost op: 16 februari 2010, 00:01:11
Bij ons is het met schade-auto's helder; auto is van de klant tot deze er afstand van doet, samen met alles wat erbij hoort en er in ligt. Er zijn ook nog altijd mensen die denken dat we de brandstof eventjes aftappen van elke afgesleepte auto.


Ik doelde ook meer op paperassen met dikke vette opdrukken met een bepaalde rubricering o.i.d. Ik bedoel meer in de richting van documenten en andere informatiedragers die zo af en toe wel eens het nieuws halen.. O0


denkweb

  • Manager meldkamer van Amerongen Berging
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
  • en door!
Reactie #13 Gepost op: 17 februari 2010, 19:14:22
Zo heb ik nog een memorystick van een KPN-medewerker liggen op kantoor; ook zij vergeten wel eens iets...  ;)

Gezien de snelheid waarmee ze het op komen halen is het vast niet zo belangrijk...

Chauffeurs die het niet zo nauw nemen met de grens 'dit is van de klant/dit is van mij/dit is van de zaak' is in ieder geval snel klaar bij ons.


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #14 Gepost op: 11 maart 2010, 15:07:44
Bij een bedrijf in zevenaar waar ze o.a. telecom en ogs systemen inbouwen hebben ze magneet platen met de tekst buiten dienst erop. Die worden op ieder hulpverleningsvoertuig geplakt wat daar binnenkomt. Of volgens mij is dat iig de bedoeling ervan O0