Presentatie ontsmetting bij OGS

Auteur Topic: Presentatie ontsmetting bij OGS  (gelezen 7786 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

vulslang

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Gepost op: 1 februari 2010, 11:19:42
Ik ben momenteel bezig om een presentatie in elkaar te zetten over ontsmetting bij OGS.(gewone ontsmetting, eenvoudige ontsmetting en nood ontsmetting).
Heeft iemand hierover al presentatie's gemaakt, zoja zou ik deze dan mogen gebruiken voor het maken van mijn presentatie?

Alvast bedankt,




Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1 Gepost op: 1 februari 2010, 15:28:40
Je zou even contact op kunnen nemen met de voorlichting van Brandweer Amsterdam-Amstelland.
Ik weet dat er in het Amsterdamse presentatie's over de werking van de ''ogs-trein'' gemaakt zijn.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


pm2008

  • BHV / Manschap B / Plotter / chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 107
Reactie #2 Gepost op: 1 februari 2010, 16:41:03
Niet dat dit een heel gecompliceerd onderwerp zou moeten zijn, is het waarschijnlijk wel weer.
Het grootste probleem hiermee is dat de verschillende regio's hier verschillend mee omgaan.
Nu is er in NHN zojuist een examinering geweest voor OGS (nieuwe opleiding Manschap A).

Belangrijkste hierin in is de vereenvoudiging van de OGS inzet met een TS. Als het al meer is dan een redding, wordt er al snel overgestapt op gaspakkenteam.

Wellicht is het een idee op contact met je regio op te nemen, om na te gaan hoe men het op het ogenblik binnen de regio doet, en wellicht dat ze je dan meteen een voorzet voor een presentatie geven, die gelijk is aan de nieuwe inzichten en uitrukprocedures zoals ze in de opleding gelden.