Flitsen: irritant bij incidenten?

Auteur Topic: Flitsen: irritant bij incidenten?  (gelezen 18980 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

112Rene

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 436
Reactie #30 Gepost op: 9 oktober 2010, 13:30:24


 ::) :-X ::)

Staan daar eigenlijk straffen voor, voor het flitsen naar helikopters?


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #31 Gepost op: 9 oktober 2010, 13:35:27
Staan daar eigenlijk straffen voor, voor het flitsen naar helikopters?
De strafbaarheid ligt denk ik een beetje aan de manier waarop je het doet. Maar waarom zou je het doen? Je weet dat het hinderlijk is..


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #32 Gepost op: 9 oktober 2010, 19:21:32
Niet echt handig om te flitsen naar een piloot nee :|


fotoschieter.nl

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 361
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #33 Gepost op: 10 oktober 2010, 11:36:08
Al voel ik me tegenwoordig niet zo thuis bij een incident met +- 3a4 112 fotografen die op hun 3-wieler prio1 t.p. komen (ok beetje gechargeerd 98uiye).


Hier zijn het tegenwoordig 2-wielers, gemiddeld meer scooters dan Hv voertuigen :P
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #34 Gepost op: 10 oktober 2010, 22:21:06
Heb eigenlijk nog nooit last gehad van flitsen bij een incident. Wel ergernis over de hoeveelheid klikjes en foto's.

En v.w.b. die heli; die lamp onder z'n kont flitst net zo hard (denk harder)...zal best meevallen met de overlast.


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #35 Gepost op: 10 oktober 2010, 22:27:24
Heb eigenlijk nog nooit last gehad van flitsen bij een incident. Wel ergernis over de hoeveelheid klikjes en foto's.

En v.w.b. die heli; die lamp onder z'n kont flitst net zo hard (denk harder)...zal best meevallen met de overlast.

Brandweerfotograaf heeft het hier een keer gevraagd aan de piloot, flitsen was geen probleem..


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #36 Gepost op: 10 oktober 2010, 22:28:57
Brandweerfotograaf heeft het hier een keer gevraagd aan de piloot, flitsen was geen probleem..

Dat geloof ik direct. Mede omdat ze puur op radar vliegen, in het donker. Denk ik. Net als schepen. Of zeg ik nu iets heel stoms? Dat moet dan maar... :D


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #37 Gepost op: 10 oktober 2010, 22:32:33
Volgens mij vliegt men 's nachts met restlichtversterkers. Ben ik toch nieuwsgierig hoe een flits er door zo'n apparaat uitziet..


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #38 Gepost op: 10 oktober 2010, 22:34:46
Volgens mij vliegt men 's nachts met restlichtversterkers. Ben ik toch nieuwsgierig hoe een flits er door zo'n apparaat uitziet..

Én is daar al sprake van bij opstijgen? Een landing zou ik wat voorzichtiger mee zijn..


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #39 Gepost op: 10 oktober 2010, 22:40:23
Lijkt mij van wel. Binnen vandaan is het pikkedonker dus zien ze niets van wat er buiten gebeurt/loopt/rijdt..

Dit soort dingen zijn het:
http://www.google.nl/images?num=100&hl=nl&rlz=1T4GGLL_nlNL324NL325&q=night%20goggles%20pilot&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi