P2000 Pieper

Auteur Topic: P2000 Pieper  (gelezen 8246 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #10 Gepost op: 28 mei 2004, 02:15:51
Je kan nu best al een pieper aan schaffen er zijn er bij die kan je zelf programeren dan kan je er 16 code`s in zetten amsterdam draat al en zaanstad is aan het testen dus...

Zaanstad (streek?) heb ik nog niet zien testen op P2000 en de piepers die momenteel op de markt zijn, zijn gammel. Maargoed dat is slechts mijn ondeskundige mening :)

Ik zou gewoon even geduld hebben. Er komen hele leuke pagers aan (dat weet ik zeker), maar wanneer weet ik niet...

Groeten, Peter.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #11 Gepost op: 28 mei 2004, 21:32:29
Ik wacht ook nog even met de pieper te kopen.... heb namelijk een mailtje gehad van iemand van de AC Zaanstreek-Waterland en die heeft mij verteld dat ze de voertuigen van de Brandweer wel al om gaan bouwen voor C2000 maar dat de alarmeringen nog +/- een jaar via het anologe netwerk gaan(kan ik dus nog gewoon horen:D:D:D) Maarja nog even een vraagje, die website: http://www.xs4all.nl/~nsvtv/pdw/ wat daar staat krijg ik dat bericht ook te zien op mijn pieper???

Alvast Bedankt!

Groetjes Jeroen      jeroen_ket123@hotmail.com


Kevke

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 29 mei 2004, 10:13:05
Wat krijg je te zien op je pager:

0101901 06:07:13 29-05-04 GROUP BUITENBRAND:AALSMEERDERWEG 789»649 PRIO 2 BRW Rijssenhout

Komt alsvolgt op je pager, mits je de capcode geprogrammeerd hebt:

BUITENBRAND:AALSMEERDERWEG 789»649 PRIO 2

Greetzzz,
Kev.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #13 Gepost op: 30 mei 2004, 12:01:26
Owja en als ik deze pieper koop bijvoorbeeld,
http://www.p2000shop.nl/p2000brand.html
kan je daar zelf de capcode(codes) instellen of niet?
Alvast bedankt

Jeroen


Kevke

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 30 mei 2004, 12:34:50
"De P2000 wordt geleverd inclusief holster en ketting geprogrammeerd met de codes naar wens."

Nee dus....

Rustig afwachten, binnenkort komen er hele mooie pagers welke je zelf kunt programmeren.

Greetzzz,
Kev.


Lukas074

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 30 mei 2004, 21:55:12
Die Pagers zijn er al

 www.brandweerpiepers.nl


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #16 Gepost op: 30 mei 2004, 21:57:57
Die Pagers zijn er al
www.brandweerpiepers.nl

Zucht, ik geef het op hoor.............

Peter.


Kevke

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 30 mei 2004, 22:46:01
Almar, lees even alle berichten in deze topic voor je een reactie geeft:

De vraag was of er al goede pagers zijn die je ZELF (lees: door de persoon die de pager aanschaft) kunt programmeren!!!

Die zijn er dus NIET!!!

Kom nou niet aan met de CCP-6000. Hier kun je idd zelf codes inzetten maar daar heb je het dan ook mee gehad. Over deze pager is al genoeg gezegd en ik ga alle voordelen (die zijn er niet) en nadelen er niet meer van noemen. Maar goed voor diegene die toch denken zo'n pager te moeten hebben: www.semafun.nl en je zult er heeeel veeeel fun aan beleven.

Greetzzz,
Kev.

Aanschaf van een CCP-6000 geschied geheel op eigen risico. Vragen over deze pager worden op dit forum genegeerd.


Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Reactie #18 Gepost op: 1 juni 2004, 16:31:29
De eerste korpsen alarmeren via P2000, waar naast het soort incident ook meestal het adres staat aangegeven. Dit kan voor belangstellenden natuurlijk erg handig zijn . . . . .

Echter zie ik het nog wel gebeuren dat met de tijd alleen de oproep staat met gegevens als : soort uitruk ( brand, hulpverlening etc. met de prioriteitstelling ).

Via het digitale communicatiesysteem kan men dan voor de uitruk het adres opvragen . . . . .

Ik wil hiermee zeggen dat de belangstellenden niet te vroeg moeten juigen, want anders is het alleen maar rijden achter het waterspoor van de eventueel uitgerukte tankautospuit vanaf de kazerne . . . . .


Sterkte  ;)


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #19 Gepost op: 1 juni 2004, 17:14:07
De eerste korpsen alarmeren via P2000, waar naast het soort incident ook meestal het adres staat aangegeven.
Dit kan voor belangstellenden natuurlijk erg handig zijn . . . . .

Echter zie ik het nog wel gebeuren dat met de tijd alleen de oproep staat met gegevens als :
soort uitruk (brand, hulpverlening etc. met de prioriteitstelling).

Alles kan, maar GMS plaatst standaard het adres in het alarmeringsveld. Je zou dat dan steeds handmatig moeten verwijderen, of deze "opmaak" moet in GMS te wijzigen zijn, maar dat lijkt me sterk...

Groeten, Peter.