Ex-hulpverleningsvoertuigen te koop

Auteur Topic: Ex-hulpverleningsvoertuigen te koop  (gelezen 304518 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #20 Gepost op: 1 maart 2010, 19:24:20
Dat aftrappen weet je gewoon niet. Als dat ding begin dienst weg wordt geroepen voor een melding, gaat gewoon het gas erop en is er niks warm gereden, dat weet je zelf ook.

Tsja, en gezien VROS voertuigen bijna nooit noodhulp rijden en alleen incidenteel (wanneer ze in de buurt zijn) ingezet worden bij meldingen of mee rijden zal dit zéker bij een VROS wel mee vallen ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


ruben08116

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 316
Reactie #21 Gepost op: 1 maart 2010, 22:42:24
Tsja, en gezien VROS voertuigen bijna nooit noodhulp rijden en alleen incidenteel (wanneer ze in de buurt zijn) ingezet worden bij meldingen of mee rijden zal dit zéker bij een VROS wel mee vallen ....



Toch krijgen die auto's best veel te voorduren, wat dacht je van bijvoorbeeld en stoeprandje een bermpje, vluchtheuvel en dat soort dingen. Bijvoorbeeld bij een achtervolging of een actie om achter iemand aan te gaan :-\ ;)


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #22 Gepost op: 2 maart 2010, 00:08:29
En de oude VROS van A-A moet denk ik nog wel wat werk aan gebeuren, de bak is goed stuk...

Behalve dat de VROS-en meestal wel warm gereden zijn, in tegenstelling tot de meeste noodhulpauto's, hebben ze best op hun donder gehad. Niet alleen motorisch, het onderstel is meestal wel op. En wat te denken van de stoelen? Het zijn auto's met kuipstoelen, wat denk je dat een koppel voor uitwerking erop heeft?

Het zijn geen privé-auto's, het blijft gereedschap om je werk mee te doen. Ik zou ze niet kopen, al was het maar om mijn rijbewijs te behouden ;)


Guust

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
  • Don't shoot the messenger!
Reactie #23 Gepost op: 2 maart 2010, 16:24:21
Ook nu te koop op http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/0b45d282e3fc1da4c302a872fa747719.php?veilingen=2010-03&categorien%5B%5D=10&search=&images=1&pamount=25&kfrom=151&meerfotos=8323

Catalogus / Verkoop

Kavelnummer: 8323
8323 Bedrijfswagen, MERCEDES BENZ,
type L508D, brandweeruitvoering,
kenteken 10-KZ-73,
bouwjaar 1987,
afgelezen km-stand 013.583, diesel,
zonder kentekenbewijs,
onvoldoende informatie voor NAP.
GEEN NEDERLANDS KENTEKEN. ZIE ARTIKEL
19.4 VAN DE ALGEMENE VOORWAARDEN
VERKOOP ROERENDE ZAKEN.
Categorie: Voertuigen en onderdelen


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #24 Gepost op: 2 maart 2010, 19:03:06
En Art. 19.4 van de Alg. Voorwaarden:
4.Bij verkoop van een motorvoertuig als bedoeld in het derde lid, dan wel waarbij in de catalogus staat vermeld:
- "zonder kentekenbewijs" in verband met het ontbreken van die documenten, dan wel
- "geen Nederlands kenteken" omdat dat voor dat voertuig nooit is afgegeven of omdat het een militair voertuig betreft, reikt Domeinen Roerende Zaken, ten behoeve van de aanvraag van een kentekenbewijs of delen daarvan, aan de koper een formulier “bewijs van rechtmatige verkrijging” uit. De kosten voor het verkrijgen van het kentekenbewijs, of delen daarvan, alsmede eventueel verschuldigde BPM, zijn voor rekening van de koper.




Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #26 Gepost op: 2 maart 2010, 23:59:49
Toyota Corolla Verso ex KLPD?


Klopt, KLPD Spoorwegpolitie om precies te zijn.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #27 Gepost op: 3 maart 2010, 15:30:54
Idd, betreft dit voertuig... ;)

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #28 Gepost op: 5 maart 2010, 12:45:14
Iemand ook een idee waar de Vectra gereden heeft?
De km stand is erg hoog, ook voor een Noodhulp auto vind ik... (285.xxx km ongeveer)


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #29 Gepost op: 5 maart 2010, 13:56:55
Ik heb wel eens ambulances gezien vaarvan de kilometer stand richting de 400.000 ging, dan zou die 285.000 nog erg meevallen.