chauffeur huisartsenpost.

Auteur Topic: chauffeur huisartsenpost.  (gelezen 13115 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jgt

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Gepost op: 16 februari 2010, 09:40:29
hallo forumleden,

heb een paar vragen zou graag chauffeur willen worden bij een huisartsen post.
hoe kan ik het beste te werk gaan dan?
ik ben 29 jaar en ben altijd vrachtwagen chauffeur geweest 10 jaar ervaring in het internationaal transport en werk nu sinds een half jaar als partime chauffeur in het binnenland,maar de transport wereld heeft voor mij geen toekomst te bieden.
heb me opgegeven voor een EHBO- cursus inclusief reanimatie en heb laats gesolliciteerd bij medi-expresse maar nog niks van gehoord.
zou ook graag als ambu-chauffeur willen werken maar heb het idee dat je dan gewoon een beetje geluk moet hebben en dacht daarom misschien eerst maar eens via een huisartsen post proberen.
dus waar kan ik vacatures en tips vinden?
hoop dat jullie me kunnen helpen.
bvd.




P2000man

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
  • At work
Reactie #1 Gepost op: 17 februari 2010, 12:48:40
wel eens van een zoekfunctie gehoord ???
er zijn genoeg topics op dit forum waar dit aan bod komt.
En op google kan je ook genoeg vinden.
Stel je van meditaxi trouwens niet te veel voor want daar hoor je toch niets van.


RuudF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 576
Reactie #2 Gepost op: 17 februari 2010, 14:39:43
wel eens van een zoekfunctie gehoord ???
er zijn genoeg topics op dit forum waar dit aan bod komt.
En op google kan je ook genoeg vinden.
Stel je van meditaxi trouwens niet te veel voor want daar hoor je toch niets van.


@P2000man,

Ik vraag me af waar jij me informatie vandaan haalt.....klinkklare onzin...

@jgt

Ik kan je adviseren eerst eens bij huisartsenposten in jouw buurt te informeren naar vacature-ruimte. Dan weet je meteen waar en bij wie je moet solliciteren: Meditaxi of Medi-expresse of hebben ze chauffeurs in eigen beheer
Als er geen vacatures zijn zul je lang kunnen wachten. Overigens zul je waarschijnlijk hooguit eerst kunnen beginnen op basis van een nul-urencontract oftewel contract met uitgestelde prestatie. Dus niet echt iets met een vast salaris om je huur/hypotheek van te betalen.
Als je graag ambu-chauffeur wilt worden geldt eigenlijk hetzelfde: informeer eerst bij je regionale RAV.

Veel succes

Ruud


P2000man

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
  • At work
Reactie #3 Gepost op: 17 februari 2010, 17:33:45
klinkklare onzin ruud?

Badhoevedorp, 4 februari 2009

Geachte heer,

Het verheugt ons u te laten weten dat wij uw sollicitatiebrief als positief hebben beoordeeld.

Wij hebben het voornemen u zo spoedig mogelijk uit te nodigen voor een ori๋nterend gesprek.
U ontvangt hier zo spoedig mogelijk een uitnodiging voor.

Met vriendelijke groet,

******** van ******

Back Office Operations

Meditaxi b.v. Badhoevedorp

Ruim een jaar verder en nog steeds niets gehoord.
Uiteraard niet stil blijven zitten en 2x een mail gestuurd of ze al wat meer wisten.
kijk maar rond op het forum,. daar staan genoeg berichten over hoe meditaxi met sollicitanten omgaat


RuudF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 576
Reactie #4 Gepost op: 18 februari 2010, 09:44:10
@P2000man,

Ik heb die berichten ook gelezen en het valt mij op dat de door jou aangehaalde berichten ogenschijnlijk van ้้n en dezelfde persoon afkomstig zijn.

Als je in het afgelopen jaar nou eens de telefoon had gepakt en gebeld had voor het maken van een afspraak....in plaats van blijven afwachten na het versturen van een mailtje.
Overigens precies daarom adviseer ik eerst eens te gaan praten op de lokale huisartsenpost, dat geeft een veel betere eerste indruk van een nieuw personeelslid, en jij weet ๓f er vacatures zijn te verwachten.......bij geen vacatures kun je inderdaad lang wachten, maar dat geld voor elk bedrijf.
Hier op het forum lezen en schrijven veel chauffeurs die in dienst zijn bij Meditaxi, en voor de overige ongeveer 40 huisartsenposten in het hele land die een overeenkomst met Meditaxi hebben rijden ook honderden chauffeurs......het kan volgens mij toch niet zo zijn dat al die mensen ook nooit iets hebben gehoord van Meditaxi?
Natuurlijk is het niet beantwoorden van jouw brief niet netjes, maar als je op een dergelijke negatieve manier je uitlaat over een mogelijke toekomstige werkgever van je (jij hebt toch gesolliciteerd) komt op mij over als hulpverleners onwaardig.

Ruud


s@nder

  • chauffeur Hap alkmaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #5 Gepost op: 18 februari 2010, 18:47:40
Goed gesproken ruud, O0

Ik dacht dat dit forum er was voor informatie en positieve discussies van en naar bedrijven en personen.
Maar het blijkt dat er toch nog altijd een aantal zeikerds en negatievelingen tussen zitten, toch wel jammer.

Laten die negatievelingen een eigen forum maken www.ikaltijdnegatief.nl of www.ikkanalleenmaarzeiken.nl

groet