Kritisch kijken naar eigen foto's/video's die men plaatst

Auteur Topic: Kritisch kijken naar eigen foto's/video's die men plaatst  (gelezen 21622 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Gepost op: 19 februari 2010, 15:21:22
Ben ik nou de enige die moe wordt van al die standaard ambulance filmpjes die van een bar slechte kwaliteit zijn (onscherp, te ver ingezoomd, met trillende handjes gefilmd)? :|


343, never forget.


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2010, 17:43:13
Ben ik nou de enige die moe wordt van al die standaard ambulance filmpjes die van een bar slechte kwaliteit zijn (onscherp, te ver ingezoomd, met trillende handjes gefilmd)? :|
Ga jij maar is proberen met een bijna helemaal ingezoomde camera, om die stil te houden. Lukt je ook niet hoor. En die meeste kwaliteit vind ik meevallen, kijk dan anders niet als je er zo moe van word ;)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


JaVaZee

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 183
Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2010, 17:45:25
Ben ik nou de enige die moe wordt van al die standaard irritante arrogante reactie's? Sjonge jonge hee, dan bekijk je ze lekker niet, stuur die gene desnoods een pm, maar ga niet hier je opmerking rondbrullen. Ik bekijk ze namelijk wel met plezier.

Waar is het niveau van het forum?...
Groet, Nils Dekkers.  - Panasonic DMC-FZ8 - Uniden Bearcat C30XLT


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3 Gepost op: 19 februari 2010, 18:22:04
Waar is het niveau van het forum?...

Om ook maar eens mee te reageren,

Ik vind óók dat er gerust een scheiding gemaakt mag worden tussen het gene wat ''plaats ik wel'' en ''wat plaats ik niet''
Ik zie de laatste tijd heel veel (te ver) ingezoomde filmpjes, bewogen, zonder signalering etc.
Ook zie ik in de foto topic's foto's die véél te donker of te onscherp zijn ...
En dan denk ik ook, waarom plaats je het ...

Maar goed, blijkbaar vinden mensen dat kritiek cq. een mening hebben niet mag  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


JaVaZee

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 183
Reactie #4 Gepost op: 19 februari 2010, 18:40:06
Maar goed, blijkbaar vinden mensen dat kritiek cq. een mening hebben niet mag  ::)
Kritiek met een positieve lading; plaats maar, voor iedereen leuk, kan iedereen wat van leren.
Kritiek met een negatieve lading; geen problemen mee, maar daar hoeft echt niet iedereen van mee te genieten, een PM heeft veel meer nut en komt persoonlijker aan.
Ik vind ook wel dat het filmpjes niveau ietsje achter uit gaat, maar daar zeg ik ook niks van. Het blijven alsnog leuke filmpjes, die je kan bekijken als je wil. Ondanks het hevige trillen, zonder signalering en te ver ingezoomde filmpjes.

Vind ik dan.

Groet,
Nils.
Groet, Nils Dekkers.  - Panasonic DMC-FZ8 - Uniden Bearcat C30XLT


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #5 Gepost op: 19 februari 2010, 23:35:40
Ben ik nou de enige die moe wordt van al die standaard ambulance filmpjes die van een bar slechte kwaliteit zijn (onscherp, te ver ingezoomd, met trillende handjes gefilmd)? :|

Dit soort filmpjes bestaan ook (let op het einde):


Youtube: 112nickelas
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #6 Gepost op: 19 februari 2010, 23:42:06
Wat een gezanik weer zeg!
Er zit toch een stopknop op dat filmpje, of heb je soms een speciale uitvoering van Youtube? Zonder stopknop?
Is het weer hetzelfde gezeur als altijd? Niet iedereen kan camera`s van 500 euro betalen hoor.
Net wat javazee zegt: Waar is het niveau?
Is het nou altijd nodig om elkaar de grond in te stampen?
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #7 Gepost op: 19 februari 2010, 23:46:56
Het is al eerder gezegt maar: Als je je er aan ergert, waarom kijk je ze dan!? je bent niks verplicht hoor!
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #8 Gepost op: 20 februari 2010, 00:05:36
Veel filmpjes zijn in mijn ogen hetzelfde. Jullie geven trouwens geen antwoord op mijn vraag: wie ergeren zich er nog meer aan? Mijn vraag was niet: vinden jullie dat ik alle filmpjes moet kijken, ondanks dat ik ze zonder nieuwswaarde vindt en allemaal te veel op elkaar vindt lijken? Ik zie graag filmpjes van nieuwe voertuigen, of waar iets bijzonders in gebeurt. Ik vind het dan zonde om klakkeloos door de filmpjes heen te scrollen met de door mij al eerder genoemde aspecten. O0
343, never forget.


HardstyleFanatic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #9 Gepost op: 20 februari 2010, 00:12:04
Dames en heren,

waar maken we ons druk over. De kwaliteit van sommige filmpjes zijn soms inderdaad niet van geweldige kwaliteit. So be it. Bekijk ze niet, of zet het af als je toch kijkt. In plaats van dat men hier nu elkaar gaat lopen (mijn excuses voor de woordkeuze) afzeiken, heeft geen enkele zin. Hier komt alleen maar onenigheid van en ergernis aan beide kanten van het verhaal. In plaats van dat men nou zegt; "Wat maak je kut filmpjes", kan men bijvoorbeeld ook zeggen; "He joh, luister eens. Ik vind de kwaliteit van je filmpjes niet echt denderend. Wellicht zou het een optie voor je zijn om een statief te kopen? Ik weet zeker dat je filmpjes er dan veel mooier uit komen te zien!"

Kritiek is fout, opbouwende kritiek is goed. Helaas kom ik te veel kritiek tegen hier op het forum. Niet alleen hier trouwens, ook in het dagelijkse leven. Men heeft tegenwoordig een veel te kort lontje vind ik.

Guys, keep up the good work en blijf die filmpjes maken. Probeer ze in elk geval leuk en aantrekkelijk te maken, dat zal vast wel lukken!