Kritisch kijken naar eigen foto's/video's die men plaatst

Auteur Topic: Kritisch kijken naar eigen foto's/video's die men plaatst  (gelezen 21738 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest4965

  • Gast
Reactie #100 Gepost op: 4 juli 2011, 20:42:28
Ik vind dit topic super idee en biedt ook vele kansen. Maar als ik nu naar de ingezonden beelden kijken lijkt het topic veel meer fotografeer een paal of boom met daarachter een HV gerelateerd item.

...

De verkeerslichten van Fotokoning zijn m.i. net te veel in het beeld en voegt ook niets toe. Tewijl je voor de paal een veel beter sprekend beeld maakt.

Ik ben benieuwd naar jouw bijdrage, daar is dit topic juist voor bedoeld :)
Misschien verbaast het je: maar ik heb er juist speciaal voor gekozen om tussen de stoplichten door te fotograferen. Het geeft veel meer diepte aan de foto en voegt een verscheidenheid aan kleuren toe. Zonder deze palen (die foto's heb ik ook) wordt het een foto zoals vele anderen, een stuk minder interessant. Juist omdat de stoplichten in het oog springen, moet je wat langer naar de foto kijken voordat je alles gezien hebt, dat mij wel aanspreekt.

Ik ben benieuwd naar wat foto's van jou, altijd leuk om te zien! En, laat je stem zeker horen, dan zullen we zien wie de wedstrijd wint, dat is het idee van een wedstrijd 8)


Bruin511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 174
Reactie #101 Gepost op: 4 juli 2011, 20:52:55
Mijn foto voldoet niet aan het topic regels is helaas niet gemaakt tijdens de periode, maar heeft wel vuur inzich




Wil je meer beelden zien, kijk maar even op mijn site www.brnstp.nl


KoenL

  • http://www.koenlaureij.nl
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 346
    • Koen Laureij Fotografie
Reactie #102 Gepost op: 4 juli 2011, 21:25:37
Mijn foto voldoet niet aan het topic regels is helaas niet gemaakt tijdens de periode, maar heeft wel vuur inzich

Wil je meer beelden zien, kijk maar even op mijn site www.brnstp.nl

Oke, mij heb je tuk ;). Indrukwekkende foto! De 85 dagen serie op je website idem dito.
Freelance fotograaf in Utrecht en omstreken voor diverse media. Een selectie van mijn werk is te zien op mijn website www.koenlaureij.nl.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #103 Gepost op: 4 juli 2011, 22:44:20
Mijn foto voldoet niet aan het topic regels is helaas niet gemaakt tijdens de periode, maar heeft wel vuur inzich




Wil je meer beelden zien, kijk maar even op mijn site www.brnstp.nl
Wát een foto!  :o  O0 O0
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #104 Gepost op: 8 juli 2011, 22:30:04
Leuke foto

 :D :D :D :D 098uo 098uo 098uo :D :D


Het is geen leuke foto, maar een prachtige foto, zowel technisch als inhoudelijk. Daar kunnnen heel wat plaatjesschieters op dit forum een puntje aan zuigen.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #105 Gepost op: 10 juli 2011, 14:55:27
Bericht van Bruin511 en navolgende discussie omtrent de kwaliteit van foto's is samengevoegd met dit topic.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s