Poll over foto's/filmpjes.

Auteur Topic: Poll over foto's/filmpjes.  (gelezen 7275 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #30 Gepost op: 23 februari 2010, 09:05:29
Zie je wel dat hele simpele psychologie omgezet kan worden in nog beter begrijpbare bewoordingen  ;) ;)
Er is NOOIT een -moeten- , slechts een- mogen-  O0 niemand MOET nooit iets.  Dus "iets minder kritisch MOGEN zijn", om het duidelijk te maken.
En dan ook nog even online reagerend;

Dat "moeten" moet mag je ruim zien. Natuurlijk moet kun je niemand dwingen om iets te doen wat hij/zij absoluut niet wil. Wat niet betekent dat het verrekte lastig is om het "m-woord" niet steeds te gebruiken..  ;)


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #31 Gepost op: 23 februari 2010, 13:47:32
Tussenstand:

Eens. Hoe meer, hoe beter.  18 (25%)
Oneens. Ik ga voor kwaliteit.  54 (75%)
  
Totaal aantal stemmen: 72

 
aardige opkomst met tot nog toe een duidelijke meer- en minderheid.  :)


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #32 Gepost op: 23 februari 2010, 14:00:14
en de "bekritiseerden" juist iets kritischer op hun werk...  ::)

Als men hier nou is mee begint.. En degene die zich aangesproken voelen (en dat zijn er nogal wat gezien de reacties) het kiritiek topic gaan gebruiken.. Er zijn hier en daar al wat foto's en video's geplaatst waarbij om kritiek gevraagd is..

We hebben genoeg goede mensen om kritiek te geven, foto- en videomensen..


E.

  • IVK'er
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #33 Gepost op: 24 februari 2010, 16:27:34
Ook ik heb gestemd op de optie: 'kwaliteit'. Echter kun je niet verwachten dat iedereen een perfect filmpje maakt in HD kwaliteit. Ik denk dat de makers van de filmpjes iets kritischer naar hun eigen werk moeten kijken en eventueel moeten besluiten om iets niet te plaatsen. Kwantiteit is niet per definitie kwaliteit. Overigens stoor ik me niet enorm aan slechte filmpjes; één klik en je kunt het stopzetten.  ;)

Waar ik me meer aan erger is de plek op de weg, waar sommige filmpjes vandaan worden gemaakt.. Maar dat is een heel andere discussie  ::)


EDIT reason: spelfout aangepast


Hotdog

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 276
Reactie #34 Gepost op: 24 februari 2010, 17:21:41
Ik kijk altijd met veel plezier naar de foto's en filmpjes. Alleen na 100x hetzelfde voertuig in dezelfde straat of vanuit dezelfde flat gaat wel heel erg vervelen (ja ik weet het, dan kijk je gewoon niet).


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #35 Gepost op: 25 februari 2010, 16:54:06
pffff  een aantal mensen zeggen: "dan kijk je toch lekker niet."

alleen.......... Je moet eerst het filmpje kijken om te zien of het een goed of slecht filmpje is. Met andere woorden, je moet het filmpje wel kijken.
Achteraf weet je pas of het ruk was of dat het een leuk origineel filmpje was, en tsja, dan heb je er al 10 sec- 2 min aan besteed.

De filmpjes met de titel : ambu vertrekt vanaf ... met a1 , skip ik al standaard. Dat zijn wel echt de meest saaie filmpjes die er zijn.............. ::) Maar das mijn mening.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #36 Gepost op: 25 februari 2010, 19:03:58
pffff  een aantal mensen zeggen: "dan kijk je toch lekker niet."

alleen.......... Je moet eerst het filmpje kijken om te zien of het een goed of slecht filmpje is. Met andere woorden, je moet het filmpje wel kijken.
Achteraf weet je pas of het ruk was of dat het een leuk origineel filmpje was, en tsja, dan heb je er al 10 sec- 2 min aan besteed.

De filmpjes met de titel : ambu vertrekt vanaf ... met a1 , skip ik al standaard. Dat zijn wel echt de meest saaie filmpjes die er zijn.............. ::) Maar das mijn mening.
De titel van het filmpje zegt meestal genoeg idd :D Prio 1 of A1 filmpjes zijn meestal niet interessant, tenzij er eens van binnenuit gefilmd is 8)


NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
Reactie #37 Gepost op: 25 februari 2010, 19:34:08
Ook maar even gestemd; kwaliteit. :)

Ik sluit me helemaal aan bij Joris en NikonDirk. Kort samengevat: een foto en/of filmpje moet wel een bepaalde mate van kwaliteit en originaliteit hebben. Dat houdt het - voor mij - leuk om naar te kijken. O0
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #38 Gepost op: 25 februari 2010, 21:42:51
Ook maar even gestemd; kwaliteit. :)

Ik sluit me helemaal aan bij Joris en NikonDirk. Kort samengevat: een foto en/of filmpje moet wel een bepaalde mate van kwaliteit en originaliteit hebben. Dat houdt het - voor mij - leuk om naar te kijken. O0

En geen punt of komma aan toevoegen!!  O0


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #39 Gepost op: 27 februari 2010, 14:46:07
Tussenstand van de poll na één week:   Eens. Hoe meer, hoe beter.  22 (25%)

                                                        Oneens. Ik ga voor kwaliteit.  66 (75%)