rijgedrag

Auteur Topic: rijgedrag  (gelezen 3780 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #10 Gepost op: 16 augustus 2004, 21:53:06
Van harte Firechief P!!!! , ik hoop dat ik hem over een jaartje ook heb (ik begin in november).
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #11 Gepost op: 16 augustus 2004, 23:04:42
Van harte profietsgejat met je rijbewijs ;D
Firechief p
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Ad Fundum

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 17 augustus 2004, 23:26:14
Congrats Firechief, nu kun je knálle.

@ Annemiek: ik ben al boven mijn haargrens uitgegroeid maar ga nog als de brandweer [/mierengeneuk].

Wat gedrag op de weg betreft: in mijn ogen heeft de "verkeershandhaving" behoorlijk boter op het hoofd. Zodra je een maar strepen te hard op de snelweg gaat dan heb je een lullige prent van 30 scheuro ;) In het blad van 3VO las ik vorig jaar dat 30 km zones geen prio hebben bij de politie. Daar kun je dus ongestraft laagvliegen en helaas wordt dat gedaan ook :(.

Daar heb ik het moeilijk mee (helemaal als ik mijn kids (op de fiets) naar school breng!) De Nederlandse automobilist vindt zichzelf een kanjer als hij niet te hard rijdt. Wat je verder doet, och... die indruk krijg ik als ik de resultaten van het CJIB zie.


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #13 Gepost op: 18 augustus 2004, 19:57:35
@ Annemiek: ik ben al boven mijn haargrens uitgegroeid maar ga nog als de brandweer [/mierengeneuk].


Als je niet ook nog zo'n oude Volvo rijdt,dan behoor je niet tot de categorie die ik bedoel hoor...!
  Ta