Rotterdam-Rijnmond bezuinigt tien tankautospuiten + ander materieel + kazernes weg

Auteur Topic: Rotterdam-Rijnmond bezuinigt tien tankautospuiten + ander materieel + kazernes weg  (gelezen 27110 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Respect dat de brandweermensen opkomen voor hun belang.
Het is misschien wel leuk op papier dat men zoveel kan bezuinigen, maar als daardoor vrijwilligers weggaan, dan ben je uiteindelijk weer duurder uit.
Ik blijf erbij: In Nederland moet eerst iets (ernstigs) gebeuren voor de politiek inziet dat het zo niet kan.
Kijk maar naar het verplicht op de kazerne verblijven voor vrijwilligers, als daardoor vrijwilligers weggaan, dan heb je helemaal niks aan het plan.


Merijn V

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 116


http://www.radiorijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=%2FNews%2FDefault%2F2011%2Fjanuari%2FBrandweerwagensleutel+ingeleverd+bij+burgemeester
28 januari 2011

De vrijwillige brandweer in Bergschenhoek heeft donderdagavond geprotesteerd tegen de geplande bezuinigingen. Hierdoor wordt er bij het korps een uitrukvoertuig weggehaald.
knipper de knip
Voor de start met de SIV-proef wordt een nieuwe datum gekozen, vertelde de burgemeester. “Maar ik wil eerst de raad informeren met de correcte feiten.”.

Wat en bericht vol tegenstrijdigheden: De gemeenteraad was verrast over de actie // de gemeenteraad had al ingestemd met de plannen van het bestuur van de VRR. Hoe groot is de afstand tussen operationele brandweer lieden en beslissende gemeenteraadsleden in Bergschenhoek dan wel niet als je eerst beslist en vervolgens verrast bent dat je operationele mensen het er niet mee eens bent. Ongeloofelijk.


kenz[]r

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
    • youtube pagina
ik zie het straks al gebeuren dat hier het het zelfde zal gaan als in libië, dat tijd en weinig manschappen gaat boven  meer manschappen, iets langere tijd en zekerheid


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
ik zie het straks al gebeuren dat hier het het zelfde zal gaan als in libië, dat tijd en weinig manschappen gaat boven  meer manschappen, iets langere tijd en zekerheid

Dan moet je mij eens uitleggen wat dat met Libië te maken heeft ???
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


kenz[]r

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
    • youtube pagina
dat die inzet met die heli verkeert is afgelopen
het lijkt mij dat dit ook kan gebeuren met de siv
dat als men met weinig man de gevaren zone in moet gaan dat de kans groter is dat het fout gaat dan als er meer  bij komt


Gast

  • Gast
Niet zo speculeren op basis van niet-bestaande verbanden gozer.

En, werk een beetje aan je grammatica en spelling wil je.


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
dat die inzet met die heli verkeert is afgelopen
het lijkt mij dat dit ook kan gebeuren met de siv
dat als men met weinig man de gevaren zone in moet gaan dat de kans groter is dat het fout gaat dan als er meer  bij komt

Dit is niet de juiste plaats en moment om over de situatie met de marine-inzet in Libië te speculeren. Enige vergelijking zonder voldoende kennis van zaken is ongepast. Laten we hier verder gaan over de hulpverleningsdiensten.