HV Foto van de maand thema suggesties

Auteur Topic: HV Foto van de maand thema suggesties  (gelezen 15483 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #40 Gepost op: 26 juli 2010, 22:26:23
Misschien ook wel leuk om een keer de leukste bewerkte foto van de maand te doen.  ^-^ :-\ ;)
Brandweer Papendrecht


BHN849

  • Gewezen IVK-student
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,005
  • Benthuizen
    • FotoBPR.nl
Reactie #41 Gepost op: 26 juli 2010, 22:46:05
Maar niet iedereen gaat in het buitenland op vakantie.

Waarom denk je dat Tim er een / teken tussen plaatst?
Dus Tim bedoelt dat de foto in het buitenland en/of op vakantie gemaakt moet zijn.
Voor nieuws uit de regio Zoetermeer keek je vroeger op www.fotobpr.nl!


Spartan

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 252
Reactie #42 Gepost op: 27 juli 2010, 00:22:12
Mischien niet als foto van de maand maar als bonus foto, voor de foto van het jaar. zo kan je bijv 2/3 maanden pakken voor de vakantie foto, maar wel gewoon doorgaan met de foto van de maand.


just me

  • Boa OV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #43 Gepost op: 28 juli 2010, 23:03:04
Geen gek idee, maar dan misschien iets algemener. Hulpverlening en het weer, ofzo. Het ene moment is het immers bloedheet, het andere moment staat het (regen)water tot aan je knieeen, als je al niet uit je kaplaarzen wordt geblazen ;-)

ja in het algemeen is ook leuk ja! :)


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #44 Gepost op: 28 juli 2010, 23:33:10
Ik vond het panorama idee van Bas zelf wel een goeie. Is weer eens wat anders! Lijkt me een best leuk idee, of groothoek foto`s, fisheye etc etc.
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #45 Gepost op: 28 juli 2010, 23:43:17
Ik vond het panorama idee van Bas zelf wel een goeie. Is weer eens wat anders! Lijkt me een best leuk idee, of groothoek foto`s, fisheye etc etc.

Dan ga je leden uitsluiten op apperatuur, niet iedereen heeft groothoek of fisheye


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #46 Gepost op: 28 juli 2010, 23:44:18
Dan ga je leden uitsluiten op apperatuur, niet iedereen heeft groothoek of fisheye
Een panoramastand zit geloof ik op iedere beetje normale camera, of sla ik nu volledig mis?
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #47 Gepost op: 28 juli 2010, 23:46:15
Een panoramastand zit geloof ik op iedere beetje normale camera, of sla ik nu volledig mis?

Op een compactcamera vaak wel, op spiegelreflex niet.. dan zou je toch echt een groothoeklens moeten aanschaffen of handig moeten zijn met Photoshop.


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #48 Gepost op: 28 juli 2010, 23:47:15
Een panoramastand zit geloof ik op iedere beetje normale camera, of sla ik nu volledig mis?

Wat Bram zegt, een enkele compactcamera/telefoon kan panorama maken.. Anders moet je 3/4/5/6/hoeveeljewilt foto's maken en die samenvoegen tot een panorama in photoshop :)


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #49 Gepost op: 28 juli 2010, 23:58:36
Haha oke dan, dan houd dat op denk ik..
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------