Amber alert -meisje vermoord aangetroffen- Amalia (Milly) Boele - Dordrecht 10-03-2010

Auteur Topic: Amber alert -meisje vermoord aangetroffen- Amalia (Milly) Boele - Dordrecht 10-03-2010  (gelezen 53949 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Ik heb de sms zojuist ontvangen. Woon in Almelo, dus aan de andere kant van Nederland.


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Ik heb ook zojuist de SMS ontvangen.

de site doet het niet meer volgens mij, hoe kan ik me nu aanmelden ?
De site werkt hier gewoon... http://www.amberalertnederland.nl/


JelZo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,258
  • Brandweerman / Brandweerduiker
    • JelZo Fotografie
Wat is laat? Een vermissing is toch pas een vermissing na 24 uur? Zolang is ze nog niet eens vermist..

Het hele doel van een Amber Alert is juist om tijdig (binnen enkele uren) alarm te slaan. Na 24 uur kan een kind allang in het buitenland zitten.


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Het hele doel van een Amber Alert is juist om tijdig (binnen enkele uren) alarm te slaan. Na 24 uur kan een kind allang in het buitenland zitten.

Als er duidelijk sprake was van ontvoering o.i.d dan was er vast wel sneller een alert gegeven :)


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Het hele doel van een Amber Alert is juist om tijdig (binnen enkele uren) alarm te slaan. Na 24 uur kan een kind allang in het buitenland zitten.

Zal het niet aan de leeftijd van de vermiste kinderen liggen? Aangezien een 8-jarig kind bijvoorbeeld niet op eigen houtje even ergens heengaat. Een 12-jarige heeft naar mijn mening iets meer eigen verantwoordelijkheidsgevoel?
Maar hoe dan ook is het goed dat een alert de lucht ingaat. Of het nou na een uur is, of na 24-uur. (In dit geval minder dan 24 uur)


RuudF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 576
Als er duidelijk sprake was van ontvoering o.i.d dan was er vast wel sneller een alert gegeven :)

Volgens de Telegraaf is zij met geweld ontvoerd.....ik bedoel maar

Ruud


brwfan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 203
Dat meisje zit bij mijn op school ik ken haar alleen van gezicht. Kinderen uit haar klas moesten naaar het politiebureau. Zodra ik meer weet horen jullie het wel O0
Ik leer steeds meer op dit forum


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Volgens de Telegraaf is zij met geweld ontvoerd.....ik bedoel maar

Ruud

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6260297/__Meisje_uit_Dordrecht_verdwenen__.html?p=1,1

Error 404, pagina niet gevonden
De pagina waarom u heeft gevraagd kon niet worden gevonden.

Een mogelijkheid is dat het artikel niet langer bestaat;

::)

Via google is ook te zien dat het bij de Telegraaf om onbevestigde berichten gaat


Vigilance

  • 4 streper eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
  • Homo sacra res homini
De SMS bom is er zojuist doorheen, iedereen die aangemeld is voor de Amber Alert sms service moet nu een bericht hebben gekregen.

ik heb ook een sms gehad (16.36 uur), op mijn hyves is de applicatie ook actief, ik heb alleen geen mail gehad.


Guppie3335

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,143
ik heb ook een sms gehad (16.36 uur), op mijn hyves is de applicatie ook actief, ik heb alleen geen mail gehad.

Ik had geen SMS wel de email laat in de middag....