Amber alert -meisje vermoord aangetroffen- Amalia (Milly) Boele - Dordrecht 10-03-2010

Auteur Topic: Amber alert -meisje vermoord aangetroffen- Amalia (Milly) Boele - Dordrecht 10-03-2010  (gelezen 53916 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Steef

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
ik heb inderdaad ook gehoord dat ze gevonden is. van iemand die daar nu is.


Firefighter Peter

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 296
  • Firefighter Peter
als je de berichten op twitter leest, dan is het triest.
http://tweetgrid.com/grid?l=2&q1=milly&q2=boele&q3=dordrecht
Spoed komt meestal door voorafgaande traagheid


Roare

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 811
Hoewel met dit soort zaken wel weer blijkt dat de dader vaak dichter bij woont dan je denkt.


brwfan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 203
Hhhhm blauwe schermen  :-\
Wim118 was me net voor maar morgen ben ik benieuwd wat er rondgaat op school en het schijnd dat zijn de roddels dat ze sjanz had met ene JAYJAY van 17 jaar maar vriendinnen van haar
weten van niets Dus het zouden wel roddels ik volg zowiezo het nieuws en de extra uitzending Ik vind het verschrikkelijk het is zo dichtbij ze had bij me in de klas kunnen zitten  :'(
Roare je heb gelijk.
Ik leer steeds meer op dit forum


Steef

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
OM 21:30 UUR EXTRA UITZENDING RTL NIEUWS OP RTL 4 IVM MOGELIJKE DOORBRAAK IN ZAAK-MILLY


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=/News%2FDefault%2F2010%2Fmaart%2FPolitie%20doet%20opnieuw%20onderzoek%20in%20en%20om%20ouderlijk%20huis%20Milly

Politie doet opnieuw onderzoek in straat Milly

16 maart 2010

Op dit moment zijn rechercheurs bezig met het opzetten van tenten en lampen in en rond een woning in de buurt van het huis van het 12-jarige vermiste meisje Milly. De politie zegt over nieuwe informatie te beschikken.

De woordvoerder van de politie wilde niet zeggen om wat voor nieuwe informatie het gaat. De politie heeft een deel van de Schuilenburg in Dordrecht afgezet.

De politie heeft maandag ook al gezocht in een woning aan de Schuilenburg in Dordrecht, maar uit dat onderzoek bleek toen geen betrokkenheid tussen de bewoner en de vermissing van Milly. De man verleende volgens de politie volledige medewerking. Of het huidige onderzoek in hetzelfde huis plaatsvindt is nog niet duidelijk.

Milly verdween woensdag 10 maart tussen vijf uur 's middags en zeven uur 's avonds, nadat ze rond half zes voor het laatst telefonisch contact met haar moeder had gehad. De politie sloeg donderdagmiddag onder meer alarm via het landelijk waarschuwingssysteem Amber Alert.

Reacties

    * waar halen jullie die info vandaan?? ben erg nieuwschierig en bang voor erg slecht nieuws
      richard, dordt 16 maart 2010 om 21:17

    * wat eng allemaal. deze foto lijkt trouwens helemaal niet op die ze eerst lieten zien. ook niet echt handig . pff
      pietjo, rotterdam 16 maart 2010 om 21:11

    * zie net op tv dat er een extra nieuwsuitzending is. zal wel geen goed nieuws zijn
      chris, rotterdam 16 maart 2010 om 21:10

    * Vreselijk vreselijk vreselijk..... ik hou me hart vast. Lees dat er zo extra nieuwsuitzending komt en dat er nieuwe ontwikkelingen zijn..... vrees het ergste..... maar voor de ouders is deze onzekerheid ook verschrikkelijk. Veel sterkte en ik blijf hopen op een goede afloop!
      Bianca, Barendrecht 16 maart 2010 om 21:10

    * Diep triest dit allemaal, maar er is in een tuin waarschjinlijk een lijk gevonden bij haar in de buurt dus. in de middag zijn er 2 straaljagers over gevlogen en die hebben foto's gemaakt van hitte etc. en zo kwamen ze op een spoor maar ze is waarschijnlijk niet meer in leven
      dordrechter, dordrechter 16 maart 2010 om 21:10

    * Extra nieuwsuitzending op sbs6 en ned 3 om 21.30. Vrees tragisch nieuws
      Colinda, papendrecht 16 maart 2010 om 21:08

    * Diep triest wat hier allemaal weer gebeurt,is dit nu ons trotse vaderland,ik begin mezelf toch een beetje te schamen dat dit allemaal weer gebeuren kan..
      john v m, geldermalsen 16 maart 2010 om 21:00

    * In andere media is sprake van #91, maar dit is een pand van Opmaat; lijkt me heel vreemd.
      Philip, Dordrecht 16 maart 2010 om 20:56

    * Ik hoop dat ze op het goede spoor zitten en vooral dat ze het meisje levend aantreffen.
      Rotterdammer, Rotterdam 16 maart 2010 om 20:54


Steef

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
zijn in Dordrecht aan het graven in een tuin opzoek naar Milly.


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Tweets van Antoin Peeters (RTL Nieuws):

Ik ga even op een balkon kijken met cameraman. Overigens nog NIET bevestigd door politie, kan ook nog wel een paar uur duren.    5 minutes ago   via web  
Witte pakken in de tuin.    6 minutes ago   via web  
Politie zou tegen buren hebben gezegd dat ze is gevonden. Er wordt in ieder geval gegraven in de tuin.    7 minutes ago   via web


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Net bij opsporing verzocht noemde de politie woordvoerder het geruchten dat het lichaam gevonden is. Maar hij ontkende het ook niet glashard... Ik denk dat we ff moeten wachten op de officiële berichten ipv het WWW...


DJSmiley

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
Tweets van Antoin Peeters (RTL Nieuws):

Ik ga even op een balkon kijken met cameraman. Overigens nog NIET bevestigd door politie, kan ook nog wel een paar uur duren.    5 minutes ago   via web  
Witte pakken in de tuin.    6 minutes ago   via web  
Politie zou tegen buren hebben gezegd dat ze is gevonden. Er wordt in ieder geval gegraven in de tuin.    7 minutes ago   via web

Sta nu op dak, camera recherche is aan het filmen. Zie witte tent met veel licht eronder.
less than a minute ago via Tweets60