Belgische agent doodgeschoten bij gezinsdrama - Bilzen (B) 14-03-2010

Auteur Topic: Belgische agent doodgeschoten bij gezinsdrama - Bilzen (B) 14-03-2010  (gelezen 2852 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Piles

  • Geďnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #10 Gepost op: 14 maart 2010, 21:30:00
Twee agenten troffen de schutter aan in de badkamer en liepen opnieuw naar buiten. Ze gingen de trap af, maar daarbij struikelde de agent. Hij kwam met zijn been vast te zitten tussen de spijlen van de trapleuning en lag op zijn buik. De schutter schoot daarop een drietal keer met zijn jachtwapen in de richting van de gestruikelde agent. De politieman werd in de rug geraakt op een plaats waar hij geen bescherming had van zijn kogelwerende vest.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/limburg/100314_Bilzen_schietpartij  :(


AnneJan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,516
  • Geďnteresseerde; ter land, ter zee en in de lucht!
    • 112 Fotografie uit Leeuwarden e.o.
Reactie #11 Gepost op: 14 maart 2010, 21:39:02
Het is triest dat dit gebeurd is, maar zoek je het niet een heel klein beetje op als je aan gaat bellen bij iemand die net zijn 15 jarige zoon heeft neergeschoten?

Ik ga er vanuit dat dit uit een persbericht van de politie naar buiten is gekomen.. Als ik van de media uit zou gaan dan had ik wel wat gezegd over het kogelvest verhaal (wat ook vermeld wordt dat het vanuit de media komt)

Wie zegt dat die agent géén kogelvrij-vest droeg?  :-X

Zoals ik al zei: Vaak missen er delen van het verhaal...
Het enige wat je zeker weet, is dat je niets zeker weet.


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #12 Gepost op: 14 maart 2010, 21:40:32
Wie zegt dat die agent géén kogelvrij-vest droeg?  :-X

Zoals ik al zei: Vaak missen er delen van het verhaal...

Lees even wat ik zeg over media en dat kogelvrijvest.. ::)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 14 maart 2010, 21:42:35
Zeg even wat je aan wilt geven, zal me wat meer zeggen dan die smile van je :)

Ik vind het een belachelijke opmerking door iemand die geen idee heeft waar hij over praat ....
Ik vind dat je zéker over dit soort incidenten beter je mond kunt houden als je niet weet waar je het over hebt ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #14 Gepost op: 14 maart 2010, 21:48:42
Ik vind het een belachelijke opmerking door iemand die geen idee heeft waar hij over praat ....
Ik vind dat je zéker over dit soort incidenten beter je mond kunt houden als je niet weet waar je het over hebt ....

Het klinkt misschien een beetje wrang zoals ik het zei ja, met ''het erom vragen''.. Verder vroeg ik me gewoon af of het verstandig was om aan te bellen, wat nu inmiddels niet blijkt te zijn gebeurd..


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #15 Gepost op: 14 maart 2010, 21:53:29
Het klinkt misschien een beetje wrang zoals ik het zei ja, met ''het erom vragen''.. Verder vroeg ik me gewoon af of het verstandig was om aan te bellen, wat nu inmiddels niet blijkt te zijn gebeurd..

Dus kan je in dit soort gevallen beter eerst tot 1000 tellen voordat je punten gaat invullen of je zaken uit de media kort na het incident als vaststaande feiten gaat aannemen...


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #16 Gepost op: 14 maart 2010, 21:59:46
Dus kan je in dit soort gevallen beter eerst tot 1000 tellen voordat je punten gaat invullen of je zaken uit de media kort na het incident als vaststaande feiten gaat aannemen...

Ik ga er vanuit dat dit uit een persbericht van de politie naar buiten is gekomen..

De media melde dat er in de rug geschoten is, omdat dit zich in een huis heeft afgespeeld leek mij het duidelijk dat de politie dit bericht naar buiten heeft gebracht via de persconferentie.. Daarbij dat de politie ook al meteen na het incident zeker wist dat er volgens de boekjes was opgetreden leek mij dat het allemaal al vast stond..

Van de media zal ik niet uitgaan :)




Vigilant

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 830
Reactie #18 Gepost op: 16 maart 2010, 09:12:29
Op het ogenblik dat de agent neergeschoten is wist men nog NIET dat de man ook zijn zoon al had vermoord, en dus  extreem agressief was. Het is pas toen de man zich terug in het huis van zijn ex verschanst heeft, dat een politieploeg naar het huis van de man is geweest om daar meer informatie over hem te verkrijgen, dat men daar zijn zoon gevonden heeft.


Tim Van de Cavey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
De agent droeg een vest, ik kan je zelfs vertellen welk merk.

Blijkbaar is hij in de rug geschoten terwijl hij horizontaal lag, hagel heeft in bepaalde hoeken het ballistische effect dat het niet inslaat maar het doel volgt en afketst, op deze manier kan je dus onder de vest door in de rug geraakt worden. Wetende dat je nieren daar zitten waar heel veel bloed in zit en door gaat  :-\
Emergency, Medical & Tactical - www.emtshop.be