Alsnog total loss.......

Auteur Topic: Alsnog total loss.......  (gelezen 7616 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #20 Gepost op: 21 maart 2010, 18:12:06
Ik heb vanmiddag een gevalletje creatief zijn op de foto gezet.. Zal vanavond even een foto plaatsen :D

Bij deze;







Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #21 Gepost op: 21 maart 2010, 18:18:36
Dat heb ik ook wel mee gemaakt...





KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #22 Gepost op: 21 maart 2010, 18:20:57
knap werk om zo'n bord om te vormen:p
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Dokterswacht

  • fotograaf/AED bediener
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 691
Reactie #23 Gepost op: 21 maart 2010, 19:20:29
De foto's van de BMW zijn door mij gemaakt afgelopen week. Toen de bergingswagen een poging ondernam om in de richting van de sloot te komen, zat hij binnen de kortste keren vast in de zachte berm. Alvorens tot de berging over gegaan kon worden, moest eerst het bergingsvoertuig geborgen worden  :P
Ik stond in het weiland welke net helemaal overhoop was geweest ivm aanleg van een of andere gasleiding. Lopend zakte ik al tot aan mijn enkels in de drek  :-\

De vooras van de BMW was volledig afgebroken, het rechter wiel stond haaks onder de auto. Ook het motorblok had een en ander aan schade opgelopen.

Alles is weloverwogen gedaan door de 3 aanwezige personeelsleden van het bergingsbedrijf. Uiteraard is er overlegd met de bestuurder van de auto.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #24 Gepost op: 21 maart 2010, 21:20:36
Ach... vaak wordt een auto ook total loss gemaakt voor een gevalletje rechtstandig uit de auto halen...  ;) ;D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #25 Gepost op: 21 maart 2010, 23:42:28
Leuk Martijn, dat je even hebt uitgezocht hoe of wat ;)

Grtz
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


denkweb

  • Manager meldkamer van Amerongen Berging
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
  • en door!
Reactie #26 Gepost op: 26 maart 2010, 10:00:13
Zo eentje zie ik ook wel eens. Heb ook nog ergens een foto van zo'n bord met een auto erin, op de A12 bij Grens Bergh.
Ik heb er ook al eens eentje voorbij zien komen bij Ede die ingewikkeld was in ca 200mtr geleiderail, was dodelijke aanrijding dus de foto gaan we even niet plaatsen.