Eisen bijzonder transport

Auteur Topic: Eisen bijzonder transport  (gelezen 5716 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #10 Gepost op: 6 april 2010, 22:17:17
Natuurlijk heb je gelijk.

Maar ambtenaren redeneren niet zo  ;D
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


mfrankena

  • MoWIS IM+
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
  • MoWis
    • Familie site
Reactie #11 Gepost op: 7 april 2010, 17:37:43
Natuurlijk heb je gelijk.

Maar ambtenaren redeneren niet zo  ;D

LOL

sharp ;-)
Groeten, Martin.  MOtor WegInSpecteur (IM+) -- Rijkswaterstaat -- VWM Randstad  LET OP: Ik verkondig alleen mijn EIGEN mening, NIET die van mijn werkg


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #12 Gepost op: 7 april 2010, 22:00:16
zeker weten LOL

gr. rené
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #13 Gepost op: 9 april 2010, 08:20:40
@Martin en René:
Niet persoonlijk bedoeld natuurlijk, ik zal wel weer even zwaaien als ik jullie in je gele karretje voorbij zie sjezen in of bij Rotterdam  ;D
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


jadjong

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 557
Reactie #14 Gepost op: 12 april 2010, 16:48:40
Grote truck blokkeert rotonde Sloeweg

woensdag 31 maart 2010 | 09:30 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 31 maart 2010 | 12:59
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten

&feature=player_embedded

HEINKENSZAND - Een vrachtwagen blokkeerde woensdagochtend vanaf half zes de rotonde van de Sloeweg (N254/N62) bij Heinkenszand. De circa dertig meter lange dieplader, met daarop een stalen frame van Sherwin Alumina Company, reed vanuit de richting van Heinkenszand over de rotonde.

Op weg richting Vlissingen-Oost reed de wagen zich door nog onbekende oorzaak vast. Daarbij ontstond een lekkage. Een reparateur wist het voertuig rond half twaalf te repareren, waarna het op eigen kracht verder kon.

De provincie heeft de rotonde en het stuk Sloeweg aan een kant afgesloten. Verkeer vanaf de snelweg kan niet meer linksaf richting Vlissingen-Oost. Vanuit Heinkenszand is Vlissingen-Oost eveneens niet meer via de Sloeweg te bereiken. Hoe lang de stremming nog duurt, is nog niet bekend.

Deze trailer is hydraulisch geveerd, met links en rechts een apart circuit voor de oliedruk. In dit geval is er een slang of koppeling losgeschoten waardoor de linkerkant van de trailer in de laagste veerstand terecht kwam. Als je dat precies op de rotonde doet komt het chassis tegen de grond  ;)