Dronken brandweerman veroorzaakt ongeval met 'geleende' brandweerwagen - Beuningen 28-03-2010

Auteur Topic: Dronken brandweerman veroorzaakt ongeval met 'geleende' brandweerwagen - Beuningen 28-03-2010  (gelezen 26448 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mark_b

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
    • Brandweer Mook & Middelaar
Het krantenartikel zit er vast compleet naast...
De jongen was niet dronken, zijn pieper ging met de mededeling dat hij het busje mee mocht nemen naar een autobrand...

Furry Happy Monster, ik geef je groot gelijk.

De brandweer ontvangt hem zeker terug met open armen?
Goed gedaan jochie! In een dronken toestand een busje ''lenen''.
Hadden we maar meer van jou soort. Jullie zijn allemaal van harte welkom...


Ik merk enige spottende ondertoon!
TWITTER foto's suck....


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
En daarna op het schavot zetten en vierendelen? Kom op zeg je veroordeelt die jongen, op basis van een krantenartikel, voor de rest van zijn leven!  :'(


wat moeten we dan? we kunnen het moeilijk voor de ´collega´ opnemen.
je kunt het niet goed keuren en zo´n iemand moet je er gewoon niet bij hebben, dan is het logisch dat men zo reageerd
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


FF_holland

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 869
  • Leuk forum!
Als ik het krantenartikel moet geloven, zou dit er best bij kunnen horen:

p2kflex
09:14:59 28-03-10-ALPHA-bel svp mkb.
1101703BRW Oss (Persoonlijke code)
p2kflex
08:06:31 28-03-10-ALPHA-ACTIE DOOR: OOMEN
1170200BRW Oss (Berghem) (Kader)
p2kflex
08:05:16 28-03-10-ALPHA-KADER BERGHEM BEL GMC ########### > SVP CONTACT MKB
1170200BRW Oss (Berghem) (Kader)
p2kflex
07:56:27 28-03-10-ALPHA-ACTIE DOOR: VAN SCHIJNDEL
1171400BRW Oss (Kader)
p2kflex
07:53:42 28-03-10-ALPHA-KADER OSS BEL GMC ########### > CONTACT MKB
1171400BRW Oss (Kader)


Maar volgens P2000 geen autobrand in Nijmegen die zondagochtend of zaterdagavond...


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Maar volgens P2000 geen autobrand in Nijmegen die zondagochtend of zaterdagavond...

mogelijk was meneer in z´n dronken bui een beetje bijzient
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
wat moeten we dan? we kunnen het moeilijk voor de ´collega´ opnemen.
je kunt het niet goed keuren en zo´n iemand moet je er gewoon niet bij hebben, dan is het logisch dat men zo reageerd
Logisch dat men zo reageert?

Ik zie kreten als "TBS" en "pyromaan in de dop" voorbij komen nav. een krantenartikel. Vraag mij af wie er dan gevaarlijker is; de joyrider die een auto in elkaart kleunt of diegene die hem zonder kennis van feiten alvast veroordeeld.  :|

Zelfs de meest gevaarlijke figuur moet héél wat op zijn kerfstok hebben wil er TBS uit voortkomen, en het verband tussen een brandweerauto pikken en stelselmatig dingen in brand steken ontgaat mij ook een beetje. Dat deze kerel hard gestraft moet worden staat buiten kijf maar dit soort opmerkingen slaan nergens op.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Logisch dat men zo reageert?

Ik zie kreten als "TBS" en "pyromaan in de dop" voorbij komen nav. een krantenartikel. Vraag mij af wie er dan gevaarlijker is; de joyrider die een auto in elkaart kleunt of diegene die hem zonder kennis van feiten alvast veroordeeld.  :|

Zelfs de meest gevaarlijke figuur moet héél wat op zijn kerfstok hebben wil er TBS uit voortkomen, en het verband tussen een brandweerauto pikken en stelselmatig dingen in brand steken ontgaat mij ook een beetje. Dat deze kerel hard gestraft moet worden staat buiten kijf maar dit soort opmerkingen slaan nergens op.

daar heb je gelijk in die opmerking sloeg idd nergens op. maar ik kan wel begrijpen dat ze het niet opnemen voor deze man, hij maakt wel een grote fout!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


rob-r

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
  • SIGMA Breda, EHBOver. Breda
Ik keur ook ABSOLUUT niet goed wat hij gedaan heeft maar om er dan meteen kreten achteraan te gooien als tbs en pyromaan? Da's nogal pittig.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Tja, echt netjes is het niet, maar meestal is het verhaal net iets anders dan de kranten vermelden.
Het is altijd lastig op basis van een kranten artikel mensen te beoordelen....maar dat hij een hoop fouten gemaakt heeft is duidelijk.
Dat dit zijn loopbaan bij de brandweer over is, lijkt me niets anders dan logisch.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Laten we ons beperken tot de zuivere feiten, voor in hoeverre deze momenteel bekend zijn. Dat gespeculeer en veroordeling zonder inhoudelijk kennis wordt niet getolereerd. Er is maar één bevoegde instantie om schuld vast te stellen en het zal jullie niet verbazen als ik zeg dat wij dat NIET zijn.

Verder berichten van bovenstaande aarde worden zonder overleg verwijderd, dit is geen kleuterklasje.

WM
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon


mark_b

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
    • Brandweer Mook & Middelaar
. Er is maar één bevoegde instantie om schuld vast te stellen en het zal jullie niet verbazen als ik zeg dat wij dat NIET zijn.
WM


Als ik het zo lees zouden wij de "rechtsgang" wel enigzins versnellen ten opzichte van het huidige rechtsysteem!
Krant lezen, enkele ogenblikken nadenken, straffen.... ongeveer 5 minuten!  ;)
TWITTER foto's suck....