Rotjes en andere rottigheid met Nieuwjaar!

Auteur Topic: Rotjes en andere rottigheid met Nieuwjaar!  (gelezen 5689 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #20 Gepost op: 2 januari 2005, 19:15:03
zelf ook meegefeest zeker  :P :P
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #21 Gepost op: 2 januari 2005, 19:15:26
we hebben 1 fikse autobrand gehad,en daar was ook politie bij.En hadden we nergens last van ;)


Ronald Kuijpers

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 2 januari 2005, 22:26:07
in 2002/2003 had mijn vader ook dienst met oud en nieuw. Hun zijn toen bekogeld met bierflessen en met kratten. Het vuur moest op last van de politie uitgemaakt worden na een aantal flesjes en een aantal kratten tegen de autospuit te hebben gekregen heeft mijn vader besloten niet verder te rijden. De ME heeft de straat schoongeveegd en daarna heeft hij het vuur pas uitgemaakt!

Denk altijd eerst aan je eigen veiligheid en doet de politie niks doe jij ook niks! Ik hoop dat je dienst goed is verlopen en beste wensen voor 2005!

Groetjes Ronald.


Siebert

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
Reactie #23 Gepost op: 5 januari 2005, 16:24:41
Het was bij ons redelijk rustig. In de avond waren sommige mensen wel wat vervelend en werd er hier en daar wat met licht vuurwerk gegooid, maar we hadden duidelijke instructies gekregen: bij elkaar blijven, twee man houden de auto in de gaten, iedereen oordoppen in, nekflappen van de helm dicht en de veiligheidsbril van de helm naar beneden. Daarnaast was de politie altijd aanwezig.
Na 12 uur was het vooral gezellig en waren er weinig problemen, behalve dan de enorm dichte mist (minder dan 5 meter zicht).