Ze hebben hier als enigste nederlands reddings station een tornado 75 waar wij erg van gechameerd zijn.
Ik neem aan dat je uitrusting in de kisten zit. Zoniet vertel wat er wel in zit.
Het is een compliment want wij hebben nog niet zo veel vermogen achter de boot alleen moet je er wel mee kunnen varen.
Dank je voor het compliment..
Ik ben ook erg gecharmeerd van de Orca.. Ze vinden zelf dat de boot iets te zwaar is uitgevoerd voor de randmeren.. Maar de KNRM wil de boot zoveel mogelijk standaardiseren...
Alleen de opbouw al weegt geloof ik ruim 200 Kg.. (exclusief de brug).
De Chester is primair opleidingsboot.. dus moet je afhankelijk van de opleidingen en demo's veel verschillende materialen meenemen..
Verder lag er een complete duikuitrusting en extra zwemvesten en droogpakken en een extra zuurstofset aanboord.. in de alumunium kist...
Aan de brug komt trouwens voor de zuurstofkoffers een extra beugel. waar de zuurstof en AED koffer vast in komen te hangen.. (zonder dat ik ze verlies,...
)
en ze toch snel te pakken zijn..
De wereld hangt bij mij ook samen aan compromies..
Ik heb zelf zaterdag nog iets leuks gezien.. wat ik misschien ook een optie vindt. In dit geval was het bij speedboot.. maar misschien ook wel toepasbaar voor ons...
De motor hing daar niet aan de kiel, maar een hydrolische lift.. ik ben nog op zoek naar de leverancier.. en specificaties..
Juist om dat we bij ons met veel ondieptes zitten..wil ik misschien dat we proberen.. hebben jullie met zoiets ervaring..