Politie Wijksurveillance auto's

Auteur Topic: Politie Wijksurveillance auto's  (gelezen 159431 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #200 Gepost op: 3 maart 2012, 20:46:02
Ik vraag me af wat een Freedom erop meer kost, ben je van alles in een keer af, dan hoef je o.a.  ook geen stopbordjes in zonnenklep voor en hoedenplank achter te monteren, scheelt weer draden trekken  + het feit dat een freedom in theorie met gemak 2 auto's mee zou moeten kunnen gaan...

Een Freedom bij HONAC kost inderdaad wel meer ... Een Freedom direct bij Whelen vandaan zal wel wat goedkoper zijn  998765

Bij ons in de regio (Haaglanden) zijn alle auto's/busjes met primaire striping voorzien van dezelfde setup, en dus allemaal geschikt voor de noodhulp.

Nogmaals, dat gaat dus (met de komst van de NP) allemaal veranderen ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #201 Gepost op: 3 maart 2012, 21:21:30
In gelderland-midden rijdt trouwens wel één golf VI rond met freedom + ANPR, ik zie hem vaak aan de Beekstraat staan, maar of hij daar thuis hoort weet ik niet?

Hij hoort thuis bij de parketpolitie en die zitten in het Paleis van Justitie... straatje verderop dus ;). Overigens wordt deze auto inclusief de ANPR voornamelijk gebruikt om mensen met openstaande boetes en vonnissen af te gaan en die gaan eerst naar de Beekstraat alvorens ze door DV&O overgenomen worden.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #202 Gepost op: 4 maart 2012, 00:51:53
Een van de nieuwste Wijkteam/Poolvoertuigen van District Dordrecht/Zwijndrechtsewaard van politie ZHZ:





Dienst: Politie Zuid Holland Zuid
District: Dordrecht/Zwijndrechtsewaard
Soort voertuig: Wijk/Poolauto
Merk & type: Volkswagen Golf type 6
Kenteken: 19THF2
Roepnummer: 18- NOG NIET BEKEND
Byzonderheden: Achteruitrijsensoren, sensoren voorbumper, auto uit de LAPV, trekhaak!


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #203 Gepost op: 4 maart 2012, 00:55:12
Een van de nieuwste Wijkteam/Poolvoertuigen van District Dordrecht/Zwijndrechtsewaard van politie ZHZ:





Dienst: Politie Zuid Holland Zuid
District: Dordrecht/Zwijndrechtsewaard
Soort voertuig: Wijk/Poolauto
Merk & type: Volkswagen Golf type 6
Kenteken: 19THF2
Roepnummer: 18- NOG NIET BEKEND
Byzonderheden: Achteruitrijsensoren, sensoren voorbumper, auto uit de LAPV, trekhaak!
98uiye 98uiye Dan heb ik nog liever die 2 oude pitten die ze vroeger hadden. Wel blij dat ze als noodhulp de T5 hebben, al diverse bij mij langs zien rijden.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #204 Gepost op: 4 maart 2012, 12:56:29
98uiye 98uiye Dan heb ik nog liever die 2 oude pitten die ze vroeger hadden. Wel blij dat ze als noodhulp de T5 hebben, al diverse bij mij langs zien rijden.

Helaas slechts enkele T5's en meeste nog Tourans.


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #205 Gepost op: 4 maart 2012, 13:02:49
Een van de nieuwste Wijkteam/Poolvoertuigen van District Dordrecht/Zwijndrechtsewaard van politie ZHZ:





Dienst: Politie Zuid Holland Zuid
District: Dordrecht/Zwijndrechtsewaard
Soort voertuig: Wijk/Poolauto
Merk & type: Volkswagen Golf type 6
Kenteken: 19THF2
Roepnummer: 18- NOG NIET BEKEND
Byzonderheden: Achteruitrijsensoren, sensoren voorbumper, auto uit de LAPV, trekhaak!

Mooie auto.
Toch bijzonder dat dit geen variant is...


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #206 Gepost op: 4 maart 2012, 13:26:30
ongelooflijk wie dat verzonnen heeft. dit is terug naar de fiat 126, die had ook 1 pit op het dak.  :'(  wij blijven in Drenthe echter alleen Touran rijden. Er komen geen Golf variant/Golf hatch e.d. En de nieuwe Transporters blijven wel geschikt voor noodhulp. Die worden daar dus ook voor gebruikt voor wie dat wil.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #207 Gepost op: 4 maart 2012, 13:48:47
Alles omtrent de signalering op deze voertuigen gaarne even in een apart topic ! http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=61308.new#new
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #208 Gepost op: 5 maart 2012, 08:22:13
Een van de nieuwste Wijkteam/Poolvoertuigen van District Dordrecht/Zwijndrechtsewaard van politie ZHZ:





Dienst: Politie Zuid Holland Zuid
District: Dordrecht/Zwijndrechtsewaard
Soort voertuig: Wijk/Poolauto
Merk & type: Volkswagen Golf type 6
Kenteken: 19THF2
Roepnummer: 18- NOG NIET BEKEND
Byzonderheden: Achteruitrijsensoren, sensoren voorbumper, auto uit de LAPV, trekhaak!

In Papendrecht staat er ook alweer een aantal weken zo'n zelfde voertuig op het bureau, en inderdaad ook zonder roepnummer.  ;)
Brandweer Papendrecht


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #209 Gepost op: 8 maart 2012, 18:26:50

Dienst: Politie Brabant-Noord
Bureau: Vught
Soort voertuig: Wijkteam en meerdere dingen
Merk & type: Volkswagen Polo 6
Kenteken: 13-TJD-4
Byzonderheden: Een van de eerste autos uit de LAPV voor BN. En natuurlijk een van de eerste opvallende polo's :D

Foto: https://twitter.com/#!/WijkAg_Vught_MR