Politie Wijksurveillance auto's

Auteur Topic: Politie Wijksurveillance auto's  (gelezen 158661 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #30 Gepost op: 4 januari 2010, 21:28:19
Netjes uitgevoerd, delen zijn ook heel herkenbaar. Bij ons (je weet wel waar;)) kopen ze in plaats van Polo's allemaal Golfjes in met ongeveer dezelfde uitvoering maar om de een of andere reden krijgen die allemaal secundaire striping terwijl ze wel door vooral de studenten volledig in gebruik zijn.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #31 Gepost op: 4 januari 2010, 22:19:17
Netjes uitgevoerd, delen zijn ook heel herkenbaar. Bij ons (je weet wel waar;)) kopen ze in plaats van Polo's allemaal Golfjes in met ongeveer dezelfde uitvoering maar om de een of andere reden krijgen die allemaal secundaire striping terwijl ze wel door vooral de studenten volledig in gebruik zijn.

Ja secundaire striping gebeurd bij ons eigenlijk niet meer, althans, heb het al jaren niet meer gezien.... m.b.t. de Golfjes; dit had een Golf moeten zijn maar was wat misgegaan met de bestelling begreep ik :D


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #32 Gepost op: 4 januari 2010, 22:32:25
Ik snap het ook niet echt maar ach, men zal wel zijn redenen hebben gehad en zolang het als een speer rijdt vind ik het best :). We hebben op mijn huidige unit nog een Polo rondrijden van bijna 15 jaar oud... Je wilt niet weten hoe die rijdt haha!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #33 Gepost op: 4 januari 2010, 22:33:05
Jullie gebruiken ook nog stokoude nokia's, gezien de carkit die erin zit? ;)
Zou m.i. mooi zijn om Parrot's in te bouwen of een vergelijkbaar iets, dat scheelt een hoop ombouwwerk bij aanschaf van nieuwe telefoons en/of voertuigen. Maar dan moet je natuurlijk ook wel telefoons met bluetooth hebben.

Nog iets anders:
Goed dat er achterop de streamlight zo'n punt zit! Kleine meerkosten, grote voordelen :)

Maglite Can't Break Glass

Break Car Window Cops Glass Baton Bust A Cap
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #34 Gepost op: 4 januari 2010, 23:08:56
Jullie gebruiken ook nog stokoude nokia's, gezien de carkit die erin zit? ;)
Zou m.i. mooi zijn om Parrot's in te bouwen of een vergelijkbaar iets, dat scheelt een hoop ombouwwerk bij aanschaf van nieuwe telefoons en/of voertuigen. Maar dan moet je natuurlijk ook wel telefoons met bluetooth hebben.

Bluetooth mag niet gezien de beveiligingseisen van onze organisatie. Wij hebben speciale houders per telefoonmodel. Deze houder zat er toev. in, de andere liggen in het dashboardkastje. Het is dus een universeel dock met uitwisselbare telefoonhouders, per model.

Edit: dit systeem dus: http://www.bury.com/cws/de/front_content.php?idcat=52&lang=1


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #35 Gepost op: 5 januari 2010, 02:04:50
Dan gaat er bij andere korpsen iets fout...


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #36 Gepost op: 5 januari 2010, 17:39:25
Bij ons is de bluetooth carkit ook vol in gebruik. Altijd interessant wel telefoongesprek je overneemt als je een auto op de binnenplaats start. Is mij nu al zo vaak overkomen dat ik ineens iemand aan de lijn heb  O0
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #37 Gepost op: 5 januari 2010, 22:19:13

Die hoorde er ook nog bij..


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #38 Gepost op: 6 januari 2010, 02:03:06
Bij ons is de bluetooth carkit ook vol in gebruik. Altijd interessant wel telefoongesprek je overneemt als je een auto op de binnenplaats start. Is mij nu al zo vaak overkomen dat ik ineens iemand aan de lijn heb  O0
Ik stond laatst op 1 hoog en belde met het telefoon naar het bureau. Hoorde ik ineens vanuit de auto (we hadden net een spoedrit gehad) "Hallo, hallo! Wie is daar?"
Handig die verbinding ;)


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #39 Gepost op: 12 januari 2010, 15:28:24

Die hoorde er ook nog bij..

Geen knipperend groot licht? Dit is het normale licht toch?