Mooie inzetfoto's

Auteur Topic: Mooie inzetfoto's  (gelezen 681573 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #1350 Gepost op: 7 oktober 2012, 00:28:18
Brandweer assisteert dierenambulance bij het vangen van een zwaan met een gebroken vleugel. 06-10-2012




Leuk beeld, maar mooie inzetfoto zeg ik nee. Daarmee bedoel ik niet dat de foto verkeert is.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #1351 Gepost op: 7 oktober 2012, 00:36:20
tja, beter zet je die in topic fotografie en tips! is namelijk zeer wazig en de heli staat niet in het midden. Kortom om prut
Je bent wel heel erg kort door de bocht...  :-X
Feedback leer je het meeste van, niet om iemand af te zeiken op deze manier..
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #1352 Gepost op: 7 oktober 2012, 00:37:51
Je bent wel heel erg kort door de bocht...  :-X
Feedback leer je het meeste van, niet om iemand af te zeiken op deze manier..
daarom zeg ik dat diegene hem beter had kunnen posten in een topic over leren fotograferen. Dit topic is voor foto's die wat zeggen waar men net gaat praten over de instellingen
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #1353 Gepost op: 7 oktober 2012, 00:41:57
daarom zeg ik dat diegene hem beter had kunnen posten in een topic over leren fotograferen. Dit topic is voor foto's die wat zeggen waar men net gaat praten over de instellingen
Ja, maar het is de toon die de muziek maakt..  :-X
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #1354 Gepost op: 7 oktober 2012, 00:45:32
Ja, maar het is de toon die de muziek maakt..  :-X
deze foto was een valse nood. Fijne nacht
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #1355 Gepost op: 7 oktober 2012, 00:48:25
Leuk beeld, maar mooie inzetfoto zeg ik nee. Daarmee bedoel ik niet dat de foto verkeert is.

Vooral de laatste vind ik een héle mooie inzetfoto.  O0
Senior GGP / Oost-Brabant


Alwin

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 513
  • Fotograaf en EHBO er
    • aw foto
Reactie #1356 Gepost op: 7 oktober 2012, 10:00:25
daarom zeg ik dat diegene hem beter had kunnen posten in een topic over leren fotograferen. Dit topic is voor foto's die wat zeggen waar men net gaat praten over de instellingen

Ik vind dit voor de zwaan een hele mooie inzet. Anders had hij het waarschijnlijk niet overleefd. Maar types zoals jij zullen er altijd blijven. Het is een persoonlijk kwestie wat iemand een mooie inzet vind...


nikitacavia

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #1357 Gepost op: 7 oktober 2012, 10:43:46
Alwin hij had het over mijn foto,met die traumaheli  ;)
Brandweer liefhebber,wou er altijd bij,maar helaas door mijn handicap is het onmogelijk.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #1358 Gepost op: 7 oktober 2012, 16:02:18
deze foto was een valse noot. Fijne nacht

Aha ik snap het al jij maakt verkeerde muziek  ::)

Afkraken is te makkelijk, geef dan ook feedback hoe het beter kan? Maar dat heb ik je tot op heden niet zien doen..  98uiye
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #1359 Gepost op: 7 oktober 2012, 16:04:57
En dan gaan we meteen maar weer ontopic!