Mooie inzetfoto's

Auteur Topic: Mooie inzetfoto's  (gelezen 681626 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #1120 Gepost op: 11 juli 2011, 13:57:08
Misschien is woordelijk duidelijk maken wat jij nu eigenlijk bedoelt niet jouw sterkste kant. Voor je met een vingertje naar anderen gaat wijzen kijk ook eens naar jezelf. Doe er je voordeel mee.
En toch begreep ik wel wat Brandweer-ZH18-402 bedoelde.

Afijn, fraaie plaat (foto1) van regio15. Geeft duidelijk de situatie weer :)


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #1121 Gepost op: 19 juli 2011, 01:53:57
Ik was tilt-shift (bewerking/fotografie methode) aan het uitzoeken en toen deed ik wat fout, kwam er dit uit. Best een aardig resultaat vond ik.



Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #1122 Gepost op: 19 juli 2011, 02:00:49
Foto werkt niet meer.. fijn ;D
Ik was tilt-shift (bewerking/fotografie methode) aan het uitzoeken en toen deed ik wat fout, kwam er dit uit. Best een aardig resultaat vond ik.



Bruin511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 174
Reactie #1123 Gepost op: 19 juli 2011, 08:19:12
Overigens word ik een beetje misselijk als ik naar de foto kijk, de kijk richting is niet goed, je ogen worden als eerste naar de onscherpte steiger getrokken en dan pas naar de vrachtwagen cabine. Dit soort fotoś zijn m.i. hier niet echt geschikt voor.
Tilt Shift is geen bewerkingstechniek, maar techniek welke toegepast kan worden met speciale tilt en shift lenzen of technische camera's en wordt veelal in architectuur fotografie gebruikt op perspectieve vertekening tegen te gaan zodat een gebouw altijd wordt weer gegeven met rechte lijnen


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #1124 Gepost op: 19 juli 2011, 10:16:42
Overigens word ik een beetje misselijk als ik naar de foto kijk, de kijk richting is niet goed, je ogen worden als eerste naar de onscherpte steiger getrokken en dan pas naar de vrachtwagen cabine. Dit soort fotoś zijn m.i. hier niet echt geschikt voor.
Tilt Shift is geen bewerkingstechniek, maar techniek welke toegepast kan worden met speciale tilt en shift lenzen of technische camera's en wordt veelal in architectuur fotografie gebruikt op perspectieve vertekening tegen te gaan zodat een gebouw altijd wordt weer gegeven met rechte lijnen
Ik vind het niet echt tilt-shift. Het was de bedoeling om te kijken of ik enig effect kon bereiken om het via photoshop na te maken. Echter maakte ik een foutje en vond het redelijk geslaagd, ben toen daarop verder gegaan.

Ik persoonlijk vind de stijger daarnaast niet super storend, maar meningen verschillen. Wel bedankt voor se reactie :)


Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #1125 Gepost op: 26 juli 2011, 11:06:39
Vond deze persoonlijk wel goed gelukt, bij een busbrand in de Costa Adeje te Tenerife:


Student Technische Bedrijfskunde TU/e


laksappie

  • Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 175
  • brandweervollenhove.nl
Reactie #1126 Gepost op: 5 september 2011, 14:41:44
Mooie actie fotos. Alleen is die bus nu echt zo groot of zijn de manschappen zo klein.


Sem van der Wal

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 535
Reactie #1127 Gepost op: 5 september 2011, 15:58:36
Ooit in een bus gezeten?


Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #1128 Gepost op: 5 september 2011, 17:30:47
Mooie actie fotos. Alleen is die bus nu echt zo groot of zijn de manschappen zo klein.

Die bus is zo groot  ;)
Student Technische Bedrijfskunde TU/e


Bruin511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 174
Reactie #1129 Gepost op: 6 september 2011, 01:24:51
Aardige beelden, maar wanneer gaan we nu eens scherpe foto's plaatsen ?