Incident Management wegennet

Auteur Topic: Incident Management wegennet  (gelezen 205632 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #260 Gepost op: 10 juli 2020, 08:31:38
Even een flinke schop.
sorry hiervoor alvast  :o

ik ben opzoek naar de richtlijn waar in vermeld staat wat de maximale tijdsduur is
van de afzetting als in IM tot dat het een afzetting is volgens de CROW moet zijn.

er staat mij iets van bij dat je na 2 uur een IM-afzetting moet hebben omgezet naar een CROW-afzetting
maar ik kan het nergens weer vinden waar ik dat toen de tijd heb gezien.
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #261 Gepost op: 10 juli 2020, 08:43:14
Daar is geen expliciete tijd voor, in de REVI staat zo snel mogelijk na het geven van eerste hulp.

Maar de meeste wegbeheerders streven naar een half uur als het incident landt duurt dan bij een directe afhandeling.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #262 Gepost op: 10 juli 2020, 23:06:40
Kan dit zijn wat je bedoelt?

Artikel 38 BABW
De met verkeersregeling belaste ambtenaren van politie die zijn aangesteld voor de uitvoering van de politietaak, en de buitengewone opsporingsambtenaren van de Inspectie Verkeer en Waterstaat, kunnen ten behoeve van verkeerscontroles en, indien in onvoorziene omstandigheden de afwikkeling van het verkeer zulks noodzakelijk maakt, voor ten hoogste drie uren verkeerstekens plaatsen en maatregelen uitvoeren zonder dat kennisgeving aan het bevoegd gezag behoeft te geschieden. Geschiedt de plaatsing of maatregel voor langere tijd, dan is artikel 36 van overeenkomstige toepassing.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!