'Mobiele Medische Communicatie Unit' (ex Ambulanceservice Nederland)

Auteur Topic: 'Mobiele Medische Communicatie Unit' (ex Ambulanceservice Nederland)  (gelezen 17275 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443


Uploaded with ImageShack.us

Kenteken: BP-BS-84 en OD-37-BG
Standplaats: Zoetermeer
Dienst: Ambulance Service Nederland
bijzonderheden: "Mobiele Medische Communicatie Unit", voertuig staat op dit moment te koop bij Van Vliet Trucks in Nieuwerkerk aan den IJssel (www.vanvliet.com)


greetz,  Enrique


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160

Kenteken: BP-BS-84 en OD-37-BG
Standplaats: Zoetermeer
Dienst: Ambulance Service Nederland
bijzonderheden: "Mobiele Medische Communicatie Unit", voertuig staat op dit moment te koop bij Van Vliet Trucks in Nieuwerkerk aan den IJssel (www.vanvliet.com)

Van de buitenaknt leuk..inrichting stukken minder. Zeer kleine communicatietafel en een slecht ingerichte ALS/BLS-behandelplaats (o.a. hoofdeind niet vrij)


Delta00

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Van de buitenaknt leuk..inrichting stukken minder. Zeer kleine communicatietafel en een slecht ingerichte ALS/BLS-behandelplaats (o.a. hoofdeind niet vrij)

Misschien dat je deze meneer uit Zoetermeer met jouw nuttige tips kan verrassen en hij wat aanpassingen kan doen.
Anderzijds lijkt het mij een prima idee zoals hij dit voertuig wil laten inzetten bij grootschalige evenementen.

Aan de andere kant ik heb nog nergens in Nederland zoiets gezien, wie weet kan de gele tak wel wat leren betreffende het idee van dit voertuig ?

Delta 00


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Aan de andere kant ik heb nog nergens in Nederland zoiets gezien, wie weet kan de gele tak wel wat leren betreffende het idee van dit voertuig ?

Ambulance Oost heeft ook een dergelijk voertuig, "banaan". ;D Ik weet er verder niets over, misschien dat iemand het nog iets kan toelichten?
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Misschien dat je deze meneer uit Zoetermeer met jouw nuttige tips kan verrassen en hij wat aanpassingen kan doen.
Anderzijds lijkt het mij een prima idee zoals hij dit voertuig wil laten inzetten bij grootschalige evenementen.

Aan de andere kant ik heb nog nergens in Nederland zoiets gezien, wie weet kan de gele tak wel wat leren betreffende het idee van dit voertuig ?

Delta 00

Ik vermoed dat de meneer uit Zoetermeer geen aanpassingen meer zal doen aan het voertuig dat hij recent aan Van Vliet heeft verkocht...  :P
greetz,  Enrique


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Ik vermoed dat de meneer uit Zoetermeer geen aanpassingen meer zal doen aan het voertuig dat hij recent aan Van Vliet heeft verkocht...  :P

http://www.vanvliet.com/producten/vrachtwagens/trekkers/09012316_volvo_fh12_nl.html
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Delta00

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
OOh dat was een heel kort bestaan van dit voertuig...................

Delta 00


Bart S

  • Gast
Is het ding ooit ingezet? Lijkt me een gevalletje "idee is goed, uitvoering wat minder"....


V16.01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Ambulance Oost heeft ook een dergelijk voertuig, "banaan". ;D Ik weet er verder niets over, misschien dat iemand het nog iets kan toelichten?

Het voertuig van ambulance Oost dat jij bedoeld is geen voertuig welke beschikking heeft over een behandelplaats.
Dat is de VC van de ambulance dienst. Wordt bij mijn weten amper gebruikt..Laatste inzet die ik er van weet was bij de huldiging van Fc Twente na het behalen van het kampioenschap.
Voormalig lid SIGMA Twente Rode Kruis Haaksbergen EHBO-er Fc Twente Plv. Coördinator EHBO Fc Twente


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
In Brabant rijdt van de GHOR een combinatie met behandelmogelijkheid. Het voertuig staat aangeduidt als Mobiele EHBO-post:





Helaas geen foto van de binnenkant.
Geloof niet alles wat je denkt.