BLS Ambulances (Basic Life Support)

Auteur Topic: BLS Ambulances (Basic Life Support)  (gelezen 215612 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #380 Gepost op: 31 januari 2013, 13:56:14
Het ziet er wel completer uit, maar reflecteren doet dit volgens mij absoluut niet. Zowel het blauw als het geel is namelijk helemaal mat.
De countourmarkering doet dat daarentegen wel.
Ik zou het vreemd vinden als deze striping niet reflecterend is, want dan hadden ze die gele strepen net zo goed weg kunnen laten. Ik heb zelf wat plaatwerkdelen met biza striping en deze zien er op het eerste gezicht ook wat mat uit, maar in het donker reflecteren ze toch echt.  ;)
Zie voor mijn reactie hierop: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=15008.msg1123892#msg1123892
niet nodig, is totaal geen toevoeging


Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Reactie #381 Gepost op: 31 januari 2013, 14:35:58
Ik zou het vreemd vinden als deze striping niet reflecterend is, want dan hadden ze die gele strepen net zo goed weg kunnen laten. Ik heb zelf wat plaatwerkdelen met biza striping en deze zien er op het eerste gezicht ook wat mat uit, maar in het donker reflecteren ze toch echt.  ;)niet nodig, is totaal geen toevoeging

Ja, ik moet mijn woorden helemaal terugnemen. Sterker nog, ik heb zelfs nog een foto gemaakt met de reflecties erop. e050
Ik had geprobeerd de wagen op de foto te zetten met het kasteel op de achtergrond, maar het werd daarvoor helaas te donker. Bij mijn pogingen heb ik, zie ik nu eigenlijk pas terug, een plaatje geschoten met de flitser aan. Bij deze dus een foto waarop duidelijk te zien is dat alles netjes reflecteert.


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #382 Gepost op: 31 januari 2013, 14:54:05
Ja, ik moet mijn woorden helemaal terugnemen. Sterker nog, ik heb zelfs nog een foto gemaakt met de reflecties erop. e050
Ik had geprobeerd de wagen op de foto te zetten met het kasteel op de achtergrond, maar het werd daarvoor helaas te donker. Bij mijn pogingen heb ik, zie ik nu eigenlijk pas terug, een plaatje geschoten met de flitser aan. Bij deze dus een foto waarop duidelijk te zien is dat alles netjes reflecteert.

super foto  O0  en dan zie ik gelijk dat die rode contour markering eigenlijk helemaal niet zo verkeerd is qua kleur  ;)


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #383 Gepost op: 31 januari 2013, 16:39:16
niet nodig, is totaal geen toevoeging

Zullen we dat aan de lezers zelf overlaten? Ik zeg toch ook nergens dat jouw uitlatingen niets toevoegen?
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #384 Gepost op: 31 januari 2013, 17:45:26
Zullen we dat aan de lezers zelf overlaten? Ik zeg toch ook nergens dat jouw uitlatingen niets toevoegen?
In die qoute naar je eigen uitspraak(die overigens nu niet meer werkt) beweer je dat de secundaire striping nieuwe stijl in strijd is met de regels, dit is totaal onzinnig als je bedenkt dat de goedgekeurde tekeningen gewoon op ambulancestriping.nl te vinden zijn. Stel dat Visser maar 1 voertuig had uitgevoerd met deze striping dan was dat tot daar aan toe, maar intussen staan nummer 3 en 4 klaar voor Amsterdam.
In dat zelfde bericht verwijs je naar een uitspraak van een ander over verspilling van belastingsgeld, deze uitspraak heeft ook weinig waarde want de secundaire striping is alleen wat verder uitgebreid. Het past nu juist beter bij de primaire striping.


r.bles

  • Ambuchauff
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 506
Reactie #385 Gepost op: 1 februari 2013, 09:38:50
In die qoute naar je eigen uitspraak(die overigens nu niet meer werkt) .....................
In dat zelfde bericht verwijs je naar een uitspraak van een ander over verspilling van belastingsgeld, deze uitspraak heeft ook weinig waarde want de secundaire striping is alleen wat verder uitgebreid. Het past nu juist beter bij de primaire striping.

En is nu veel beter zichtbaar............is wel zonde ja.......... 998765
1:87 modelletjes:  


bc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
  • http://hv-nederland.weebly.com
    • Hulpdiensten in Nederland
Reactie #386 Gepost op: 16 februari 2013, 16:08:58
Reactie op discussie pag. 18

Ik denk dat ambulance 07-501 vervangen is door de 07-113. Kan iemand dat bevestigen eventueel met een foto?
http://hv-nederland.weebly.com Op mijn foto's zit copyright en mogen niet zonder toestemming gebruikt worden.


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #387 Gepost op: 16 februari 2013, 17:54:32
Reactie op discussie pag. 18
Ik denk dat ambulance 07-501 vervangen is door de 07-113. Kan iemand dat bevestigen eventueel met een foto?
zou best kunnen, volgens de gegevens op rdw.nl staat de 07-501 85-SB-XV sinds 13-2-13 op naam van een nieuwe eigenaar.  :) En gezien de leeftijd, 28-11-2005, zou vervanging logisch zijn.


bc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
  • http://hv-nederland.weebly.com
    • Hulpdiensten in Nederland
Reactie #388 Gepost op: 16 februari 2013, 18:18:49
zou best kunnen, volgens de gegevens op rdw.nl staat de 07-501 85-SB-XV sinds 13-2-13 op naam van een nieuwe eigenaar.  :) En gezien de leeftijd, 28-11-2005, zou vervanging logisch zijn.
Precies. En aangezien de 07-113 de enige "oude" ambulance is die nog op naam staat, verwacht ik dat deze de nieuwe 07-501 wordt.
http://hv-nederland.weebly.com Op mijn foto's zit copyright en mogen niet zonder toestemming gebruikt worden.


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #389 Gepost op: 16 februari 2013, 18:22:02
zou best kunnen, volgens de gegevens op rdw.nl staat de 07-501 85-SB-XV sinds 13-2-13 op naam van een nieuwe eigenaar.  :) En gezien de leeftijd, 28-11-2005, zou vervanging logisch zijn.

Geen vervanging, zou richting Gelderland Zuid zijn en daar als opleidingsambulance dienen.