Gemeenschappelijke Meldkamer GMK 'De Yp' veiligheidsregio’s Haaglanden én Hollands Midden

Auteur Topic: Gemeenschappelijke Meldkamer GMK 'De Yp' veiligheidsregio’s Haaglanden én Hollands Midden  (gelezen 78597 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Mis alleen een stukje parkeerproblematiek in dit prachtig staaltje tekst over de Yp.
Dat schijnt rampzalig te worden (blauwe zones enzo ;))


apoo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 133
  • AVP
Mis alleen een stukje parkeerproblematiek in dit prachtig staaltje tekst over de Yp.
Dat schijnt rampzalig te worden (blauwe zones enzo ;))

Dat gaat inderdaad leuk worden. Ze zijn nu ook nog even een fietsenstalling aan het bouwen, want die waren ze 'vergeten' heb ik gehoord.  e050


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Petitie tekenen, in ieder geval door de studenten, voor een aanpak van de parkeerproblematiek. En inleveren bij de gemeente ;).
Ideetje?

Ik vertik het om met te trein te gaan vanuit Capelle a/d IJssel, dat is echt een drama-verbinding.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Mis alleen een stukje parkeerproblematiek in dit prachtig staaltje tekst over de Yp.
Dat schijnt rampzalig te worden (blauwe zones enzo ;))
Hoezo? Enorm parkeerdak/garage! Of is dat niet groot genoeg?

Anders voldoende OV- en fietsgelegenheid. Volgens mij kan er overdag ook geparkeerd worden bij ADO. Het is even lopen ja, maar dan ziet kantoorpersoneel ook nog eens wat natuur enzo.


Q88

  • Motorrijder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 96
Ja die parkeerproblemen is een mooi staaltje communicatie tussen Politie, Gemeente en NS.
Ik heb namelijk begrepen dat het parkeerdek voor dienstvoertuigen is bedoeld en dat, dat al aardig krap gaat worden. Het gerucht gaat zelfs dat er niet eens een overkapping is voor de motoren van de vp, ookal lijkt me dat wel heel sterk.

Maargoed terug naar het parkeerterein. Bij het ontwerp van de Yp is er vanuit gegaan dat medewerkers in de omgeving kunnen parkeren. Laat alleen de gemeente net van plan zijn (is misschien al ingevoerd) om er een betaaldparkeerzone te realiseren. Er is nog wel een groot parkeerterein van station Ypenburg voor de deur maar ook dit wordt betaald parkeren... Allemaal erg goed over nagedacht  98uiye


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Het gerucht gaat zelfs dat er niet eens een overkapping is voor de motoren van de vp, ookal lijkt me dat wel heel sterk.
Mag toch hopen dat die droog aan de stroomkabel hangen!
Maargoed terug naar het parkeerterein. Bij het ontwerp van de Yp is er vanuit gegaan dat medewerkers in de omgeving kunnen parkeren. Laat alleen de gemeente net van plan zijn (is misschien al ingevoerd) om er een betaaldparkeerzone te realiseren. Er is nog wel een groot parkeerterein van station Ypenburg voor de deur maar ook dit wordt betaald parkeren... Allemaal erg goed over nagedacht  98uiye
Uhhhhh  098uo


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Geef mij dan maar de wegastraat.


guest14264

  • Gast
Is er geen parkeergarage in de buurt? Neem aan dat er wel iets zou komen  ???
Zover ik weet heeft het personeel van de GMK in Eindhoven (Mathildelaan) een parkeerkaart voor de parkeergarage die langs het GMK ligt.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Is er geen parkeergarage in de buurt? Neem aan dat er wel iets zou komen  ???
Zover ik weet heeft het personeel van de GMK in Eindhoven (Mathildelaan) een parkeerkaart voor de parkeergarage die langs het GMK ligt.
Ik wilde zeggen 'zoek zelf', maar op Google Streetview staat de Yp nog niet eens  >:D

Maar, nee, er is geen parkeergarage 'even' om de hoek. Ja, een paar hoeken verderop een heel parkeerterrein, maar ik weet niet of dat buiten wedstrijddagen open is.

http://www.google.com/maps?ll=52.054628,4.390476&spn=0.010885,0.027874&t=h&z=16&layer=c&cbll=52.054646,4.390073&panoid=HRcYuTjx96ZfQOdT1DZOJg&cbp=12,140.65,,0,-5.13


guest14264

  • Gast
Ik wilde zeggen 'zoek zelf', maar op Google Streetview staat de Yp nog niet eens  >:D

Maar, nee, er is geen parkeergarage 'even' om de hoek. Ja, een paar hoeken verderop een heel parkeerterrein, maar ik weet niet of dat buiten wedstrijddagen open is.

http://www.google.com/maps?ll=52.054628,4.390476&spn=0.010885,0.027874&t=h&z=16&layer=c&cbll=52.054646,4.390073&panoid=HRcYuTjx96ZfQOdT1DZOJg&cbp=12,140.65,,0,-5.13

Ik had inderdaad zelf al gezocht ;-) Vandaar dat ik vroeg of er nu ook geen parkeer garage bij zat, haha.
Stukje lopen is ook gezond, wellicht komt er nog een parkeerkelder?