Contact tussen WIS en Verkeersdiensten / KLPD

Auteur Topic: Contact tussen WIS en Verkeersdiensten / KLPD  (gelezen 3172 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

WIS IM+

  • Iets met asfalt en witte strepen erop
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • IM is geweldige uitvinding
Gepost op: 19 mei 2010, 19:36:03
Hoe is het contact met de verschillende Verkeersdiensten / KLPD.
Kunnen jullie direct een eenheid bellen en/of oproepen, of loopt het juist stroef.?

Bij ons zeer direct contact met DCIV A-A, en zekers ook redelijk direct met KLPD Ouder-Amstel


Multidiciplinair zorgen voor een goede afloop  *** Alle uitspraken op dit forum zijn mijn persoonlijke uitspraken en meningen. ***


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #1 Gepost op: 19 mei 2010, 23:08:11
En de samenwerking DCIV A-A en RWS wordt alleen maar beter, naar mijn mening. Ennuh... goede koffie op Oost Zaan  O0


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #2 Gepost op: 19 mei 2010, 23:23:24
Nou volgens mij is hij altijd wel goed geweest. Zeker sinds het hele IM gebeuren. Ik kende toen ik nog bij het spitsteam(AA) zat bijna alle weg inspecteurs wel. Samenwerking liep toen al heel goed.  Je kwam elkaar regelmatig tegen bij incidenten en dat schept een band. Ook de contacten met de Wijden Blik waren altijd goed en was lekker en soepel mee samen te werken.

gr
Mike

ps en idd de koffie bij RWS is goed


WIS IM+

  • Iets met asfalt en witte strepen erop
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • IM is geweldige uitvinding
Reactie #3 Gepost op: 20 mei 2010, 22:53:47
Bij ons de regio i.d.d. geen klagen, altijd gezellig  8), maar ben eigenlijk benieuwd of onze omgang ook landelijk zo gaat met de betreffende regiokorpsen c.q. KLPD.
Multidiciplinair zorgen voor een goede afloop  *** Alle uitspraken op dit forum zijn mijn persoonlijke uitspraken en meningen. ***


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #4 Gepost op: 22 mei 2010, 13:18:19
Beste,

bij ons wegendistrict zuid holland is het goed vertoeven met regio Zuid-Holland-Zuid, en KLPD gaat ook goed.
en met Gelderland-Zuid gaat het sinds een maand of drie ook heel goed.

gr.
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT