A1 Rit filmen

Auteur Topic: A1 Rit filmen  (gelezen 41857 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 26 mei 2010, 01:37:19
sololance 07-201 vanaf post arnhem naar ongeval in Arnhem

Leuke discussie onder bovenstaand filmpje:


 
MrPaul112almere
9 uur geleden oke!!! maar waarom waren jullie weggestuurd??

9 uur geleden @MrPaul112almere een vriend van mij, die daar ook vaak komt posten (RRhhEEddEEnn) werd gebeld door de cpa met het dringend verzoek niet meer te komen posten,, omdat het ambu personeel zich doodergert aan ons.. en dat de banden van de wagens sneller slijten omdat ze vaak met piepende bandjes even uit de post komen rijden...

9 uur geleden MrPaul112almere 9 uur geleden mooi, waarom heb jij eigelijk telkens in Arnhem

112velserbroek 9 uur geleden @MrPaul112almere ik ben daar vlakbij op vakantie.. :)
elk weekend ben ik daar vlak bij.
dus ga altijd bijna elk weekend posten. :)
maar afgelopen weekend waren we weggestuurd,, :P
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bart S

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 26 mei 2010, 06:07:41
Hmmmm..... uit deze reacties concludeer ik 2 dingen:
* de CPA beschikt blijkbaar over het telefoonnummer van de filmers/fotografen
* in Arnhem zijn de chauffeurs allemaal uitslovers die alleen maar leuk op film willen staan :P

 ^-^


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #12 Gepost op: 26 mei 2010, 08:21:22
Eigen schuld, dikke bult.
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #13 Gepost op: 26 mei 2010, 16:14:59
Hier het filmpje van RRhhEEddEEnn zelf over het feit dat er niet meer gefilmd mag worden in Arnhem:


Geen filmpjes!
Brandweer Papendrecht


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #14 Gepost op: 26 mei 2010, 16:39:54
Zo te zien leven ze voor die ambulancepost. Maar goed, dat is nou eenmaal het moderne tijdperk, je zal wel vaker gefilmd worden. En als je er zo vaak staat leert de bemanning van de ambulance je op een gegeven moment ook 'kennen'. Er staat ook een filmpje op de account dat de ambu 114 even langs komt racen met A1 voor de show.

Naar mijn mening is daar ook niks ergs aan, alleen je moet ervoor zorgen dat je niet te ver gaat (hard op willen trekken voor de video maar vergeten dat er een auto van links komt bijvoorbeeld). Tsja, dat moet je niet hebben. En kennelijk -aangezien volgens deze filmer ambulancepersoneel daarvoor op de vingers is getikt- vindt de leiding van de post/regio het niet fijn als de bemanning van de ambu zoiets doet.

Het wegsturen van de filmers begrijp ik alleen niet helemaal. Op de openbare weg mag het en bovendien kan je ook 'normaal' uitrukken zonder op de camera te letten. Maar goed, ik begrijp best dat het op een gegeven moment gaat vervelen. Bovendien: voor ons zijn filmpjes van een andere kant/plek ook weer eens wat anders. Ik heb vanaf deze filmpositie al genoeg ambu's op dezelfde manier voorbij zien komen ;D
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #15 Gepost op: 26 mei 2010, 19:19:47
Poosje geleden ook weer zo'n knul op de stoep. Dagen achtereen...in eerste instantie dacht ik; wat gaat die grote camera met dat jongetje eraanvast doen?  ;)

Na 2 dagen e.e.a. aan te hebben gekeken, de knul gewenkt, gevraagd naar zijn bedoelingen en wat foto's van de voertuigen laten schieten. Zwaaillichten even aandoen voor je? ''Ja alstublieft meneer''... Hups, het ventje zijn foto's, de rust wedergekeerd.. :D

Hij blij, wij blij.  ^-^

Beleefd joch, erg enthousiast, no problem.


112Bemmel

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 26 mei 2010, 19:21:06
Poosje geleden ook weer zo'n knul op de stoep. Dagen achtereen...in eerste instantie dacht ik; wat gaat die grote camera met dat jongetje eraanvast doen?  ;)

Na 2 dagen e.e.a. aan te hebben gekeken, de knul gewenkt, gevraagd naar zijn bedoelingen en wat foto's van de voertuigen laten schieten. Zwaaillichten even aandoen voor je? ''Ja alstublieft meneer''... Hups, het ventje zijn foto's, de rust wedergekeerd.. :D

Hij blij, wij blij.  ^-^

Beleefd joch, erg enthousiast, no problem.
en welke post was dit?


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #17 Gepost op: 26 mei 2010, 19:21:54
en welke post was dit?

Niet Bemmel.  ;)


112Bemmel

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 26 mei 2010, 19:23:32
ik vind het erg jammer wat ik hier boven allemaal lees want arnhem is nou net de post waar bemmel mee te maken heeft.
ik denk ook niet dat ik naar n post zou gaan en nu denk ik helemaal niet meer.
ik bedoelde eigenlijk als er een ambulance bemmel inrijd ofzo.
maar toch is het erg jammer van de post in arhnhem want ze leken nog wel zo aardig op al die filmpjes


112Bemmel

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 26 mei 2010, 19:24:30
Niet Bemmel.  ;)
nee dat snap ik  ;D want Bemmel heeft helemaal geen post  O0