A1 Rit filmen

Auteur Topic: A1 Rit filmen  (gelezen 42308 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

112Bemmel

  • Gast
Reactie #150 Gepost op: 29 december 2010, 22:15:48
Is al een keer besproken hier jah ;)


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #151 Gepost op: 29 december 2010, 22:35:04
We gaan inderdaad niet weer beginnen!!!!!  >:(
Brandweer Papendrecht


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #152 Gepost op: 29 december 2010, 22:37:02
Oh sorry, niet tegen gekomen  ::)


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #153 Gepost op: 12 mei 2011, 18:32:31
Je ziet tegenwoordig steeds meer filmpjes op internet verschijnen van hulpdiensten die prio 1 rijden.

Nu vroeg ik me af wat die inzittende van deze voertuigen daarvan vinden ??  8) Kan me voorstellen dat het irritand is als er elke dag een groepje van 5 voor de deur staat te posten totdat je met spoed wegmoet.
Je moet je natuurlijk realiseren dat als je 1 foutje maakt je gewoon op internet komt te staan waar je dan als bestuurder ook op aangesproken kan worden.
Met Vriendelijke Groet.....


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #154 Gepost op: 12 mei 2011, 18:36:30
Je moet je natuurlijk realiseren dat als je 1 foutje maakt je gewoon op internet komt te staan waar je dan als bestuurder ook op aangesproken kan worden.
In sommige gevallen is het meer "Als je 1 foutje maakt ligt er een puber onder je auto"  :-\


sylvester1986

  • Gast
Reactie #155 Gepost op: 12 mei 2011, 18:39:50


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #156 Gepost op: 12 mei 2011, 18:44:55
Excuus had ik over het hoofd gezien  998765 'k kan blijkbaar niet lezen en eten tegelijk  998765 998765 :P
Met Vriendelijke Groet.....


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #157 Gepost op: 12 mei 2011, 18:45:46
Ik zal de boel even samenvoegen.....
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #158 Gepost op: 12 mei 2011, 18:47:09
Excuus had ik over het hoofd gezien  998765 'k kan blijkbaar niet lezen en eten tegelijk  998765 998765 :P
Zo heb je ineens 8 pagina's vol leesvoer  O0 8)


Panter

  • Adviseur OOV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
Reactie #159 Gepost op: 12 mei 2011, 19:04:36
Ik zal dan ook maar is reageren..

Ik vind het persoonlijk heel erg afhangen van de manier van filmen, ik zie vele filmpjes op het internet van mensen die keurig en met respect voor anderen filmen. Als hulpverlener zou ik het waarderen om gefilmd te worden door dit soort filmers, het geeft toch een soort van erkenning van het mooie werk wat je doet als hulpverlener en laat zien dat er ook mensen (voornamelijk kinderen) geïnteresseerd zijn in jouw werk. Volgens mij gaan veel van die filmers later ook in de hulpverlening aan de slag.

Dan heb je natuurlijk ook de groep filmers die het ook allemaal positief bedoelen maar ''per ongeluk'' op de verkeerde plaats staan (voor betere beelden of omdat ze het gewoon domweg niet beter weten). Zelfde als dat filmpje van de MICU met de schreeuwende en rennende kinderen. Door middel van van uitleg geven wat zij fout doen (door bijvoorbeeld hier op het forum, via Youtube of indien mogelijk door iemand ter plaatsen) begrijpen deze filmers wat zij fout deden, ik ga er dan ook maar van uit dat zij zulke dingen niet expres doen.

De derde en laatste groep is de zogenaamde Dumpert groep, filmers die alleen maar filmen in de hoop een fout te ontdekken en daarmee de (voornamelijk) agenten voor l*l te zetten op het internet. Hier kan je dan ook niet veel tegen doen dan geen fouten proberen te maken en zo beleefd mogelijk tegen ze te blijven (dan is de lol van het filmen er snel af). Uiteindelijk zal deze 3de groep altijd blijven en dat houd de hulpverleners dan misschien ook scherp (je blijft immers onder een vergrootglas liggen). Natuurlijk staan er ook filmpjes op Dumpert en andere websites die goed weergeven wat het hulpverleningswerk inhoud maar meestal gaat het alleen maar om het voor lul zetten van de hulpverleners.

Ik heb geen enkel probleem met alle drie de groepen zolang groep 2 maar leert van zijn fouten en hier ook wat mee doet. Uiteindelijk wordt de kassa medewerker van de lokale supermarkt niet gefilmd en het verlaten van een uitrukpost wel en dit geeft alleen maar aan hoe interessant mensen het werk vinden.