A1 Rit filmen

Auteur Topic: A1 Rit filmen  (gelezen 42042 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #20 Gepost op: 26 mei 2010, 19:28:12
want ze leken nog wel zo aardig op al die filmpjes

Ze zijn ook vast hartstikke aardig. Mijn advies: lekker filmen op straat als je toevallig eens een incident ziet of een ambu ziet rijden! Niet meer bij de post. Heb je straks ook veel leukere filmpjes voor jezelf. Toch?


jeroenduitske

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 534
  • jeroenduitske
Reactie #21 Gepost op: 26 mei 2010, 19:34:11
ik flim ook best veel in mijn dorp en sta altijd netjes op de stoep of ga ergens staan waar ik niemand hinder en je ziet wel iedereen naar mij kijken
van wat staat die daar maar ik heb al een paar keer gehoord van de ambu bemanning dat ze totaal geen last van mij hebben af en toe zwaaien ze of doen ze versneller aan
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #22 Gepost op: 26 mei 2010, 19:37:50
Even voor de duidelijkheid, als je op de openbare weg staat te filmen is er helemaal niemand op deze aardbodem die je daar kan wegsturen. De CPA niet....... Niet de politie niemand niet......

Wil je een goede relatie houden met de ambulance snap ik dat je voldoet aan hun verzoek.

gr
Mike


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #23 Gepost op: 26 mei 2010, 19:39:02
Even voor de duidelijkheid, als je op de openbare weg staat te filmen is er helemaal niemand op deze aardbodem die je daar kan wegsturen. De CPA niet....... Niet de politie niemand niet......

Wil je een goede relatie houden met de ambulance snap ik dat je voldoet aan hun verzoek.

gr
Mike

Echter als je door het gedrag wat je af en toe op de filmpjes uit Rotterdam voorbij ziet komen gaat vertonen kom je bij mij in aanmerking voor art. 5 oftewel door jouw gedrag gevaar/hinder veroorzaken. Dat veranderd de zaak ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #24 Gepost op: 26 mei 2010, 20:06:19
Echter als je door het gedrag wat je af en toe op de filmpjes uit Rotterdam voorbij ziet komen gaat vertonen kom je bij mij in aanmerking voor art. 5 oftewel door jouw gedrag gevaar/hinder veroorzaken. Dat veranderd de zaak ;)

Wat voor gedrag bedoel je?  :)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #25 Gepost op: 26 mei 2010, 22:06:47
Denk dit soort gedrag:





[ Invalid YouTube link ]


In alle drie filmpjes (er zijn er nog meer) zie je filmers gewoon heel bewust in de lijn van het voertuig stappen terwijl deze niet voor niets Prio 1 rijdt en aan het rijgedrag merk je ook wel enige .... irritatie!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


112Bemmel

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 26 mei 2010, 22:11:07
Denk dit soort gedrag:





[ Invalid YouTube link ]


In alle drie filmpjes (er zijn er nog meer) zie je filmers gewoon heel bewust in de lijn van het voertuig stappen terwijl deze niet voor niets Prio 1 rijdt en aan het rijgedrag merk je ook wel enige .... irritatie!

zo ga ik dus zeker niet doen dan:P
want ik wil dan ook wel een goede band opbouwen met die mensen en dat gaat zo niet echt lukken denk ik :P
en hier in Bemmel zie je niemand filmen en daar zie je er een stuk of 5 zeker


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #27 Gepost op: 26 mei 2010, 22:29:30
Met de chauffeur van dit voertuig hebben we nog steeds heel erg goed contact!!!! De melding was middenin een zeer drukke winkelstraat en het was onbekend waar het voertuig precies vandaan zou komen. Gisteren de betreffende chauffeur er nog over gesproken en hij vond het leuk om al deze filmpjes nog eens terug te kijken. Hij wist ook wel dat wij niet precies wisten waar hij vandaan zou komen en vond dat we op tijd aan de kant gingen voor hem.
Brandweer Papendrecht


112Bemmel

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 26 mei 2010, 22:31:48
Met de chauffeur van dit voertuig hebben we nog steeds heel erg goed contact!!!! De melding was middenin een zeer drukke winkelstraat en het was onbekend waar het voertuig precies vandaan zou komen. Gisteren de betreffende chauffeur er nog over gesproken en hij vond het leuk om al deze filmpjes nog eens terug te kijken. Hij wist ook wel dat wij niet precies wisten waar hij vandaan zou komen en vond dat we op tijd aan de kant gingen voor hem.
nee ok is goed;)
soms ben ik eigenlijk wel jaloers op je dat jij van die filmpjes maakt en dat er zoveel mensen zijn die het ook doen want hier in bemmel is er niks:P en als je filmt kijken ze je aan van ''wat ben jij nou aan het doen''


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #29 Gepost op: 26 mei 2010, 22:35:49
nee ok is goed;)
soms ben ik eigenlijk wel jaloers op je dat jij van die filmpjes maakt en dat er zoveel mensen zijn die het ook doen want hier in bemmel is er niks:P en als je filmt kijken ze je aan van ''wat ben jij nou aan het doen''

Bij ons in Zuid-Holland Zuid gebeurt ook niet bijzonder veel. Zeker niet met de ambu en politie meldingen. Hiervoor gaan wij regelmatig een dagje naar Rotterdam. Daar is het vaak wat drukker met meldingen.  ;) :D  Weet je wat jij met doen, gewoon filmen!!   8)
Brandweer Papendrecht