A1 Rit filmen

Auteur Topic: A1 Rit filmen  (gelezen 41864 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #30 Gepost op: 26 mei 2010, 22:37:27
Bij ons in Zuid-Holland Zuid gebeurt ook niet bijzonder veel. Zeker niet met de ambu en politie meldingen. Hiervoor gaan wij regelmatig een dagje naar Rotterdam. Daar is het vaak wat drukker met meldingen.  ;) :D  Weet je wat jij met doen, gewoon filmen!!   8)

Meldingen gaan niet via p2000, dat is een ander verhaal... O0


112Bemmel

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 26 mei 2010, 22:40:04
Meldingen gaan niet via p2000, dat is een ander verhaal... O0
hoezo gaan die niet via p2000???


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #32 Gepost op: 26 mei 2010, 22:43:48
hoezo gaan die niet via p2000???

Via C2000.. ;D


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #33 Gepost op: 26 mei 2010, 22:44:08
Meldingen gaan niet via p2000, dat is een ander verhaal... O0

Dat is ook de reden waarom je hier bijna geen filmpjes kan maken van de ambulance! Zo bedoelde ik het eigenlijk.
Ze zullen vast genoeg meldingen hebben maar wij weten nooit wanneer en waarheen ze precies gaan.
Brandweer Papendrecht


112Bemmel

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 26 mei 2010, 22:45:42

Dat is ook de reden waarom je hier bijna geen filmpjes kan maken van de ambulance! Zo bedoelde ik het eigenlijk.
Ze zullen vast genoeg meldingen hebben maar wij weten nooit wanneer en waarheen ze precies gaan.
hier gaat alles behalve de politie via p2000 gelukkig;P


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #35 Gepost op: 27 mei 2010, 00:33:40
Wat voor gedrag bedoel je?  :)

Zonder ook maar enig idee te hebben van het geen wat er in de rest van de wereld speelt met vijf/zes man zo de straat oplopen.
Op rotonde's, vluchtheuvels, fietspaden cq. rijbanen gaan staan ....

Tot het een keer fout gaat en de hv-chauffeur de pineut is :-X

Rapid responder en ambulance Rotterdam met spoed [17-342, 17-166]
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #36 Gepost op: 27 mei 2010, 11:00:23
Tja mensen... de een gaat in zijn vrije weekend op zaterdag gewoon werken en wat nuttigs doen voor de maatschappij... de ander gaat een dag lang voor een ambulancepost hijgen. Ieder zijn keuze natuurlijk, maar het is maar de vraag of je met zo'n dagje filmpjes maken iets weet te bereiken. Zoals aangegeven, misschien gaat het ook wel een keertje fout.

Je kunt natuurlijk ook gewoon af en toe een keer puur toevallig een Prio 1 wagen spontaan tegenkomen... die filmpjes zijn over het algemeen een stuk mooier dan de bij de ambulancepost filmpjes. Want zo blijft elk filmpje uniek.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Maarten!

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
  • Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland (VNOG)
Reactie #37 Gepost op: 27 mei 2010, 17:20:56
Je kunt natuurlijk ook gewoon af en toe een keer puur toevallig een Prio 1 wagen spontaan tegenkomen... die filmpjes zijn over het algemeen een stuk mooier dan de bij de ambulancepost filmpjes. Want zo blijft elk filmpje uniek.

Helemaal mee eens, spontane foto's en filmpjes zijn vaak het mooist. Ik snap persoonlijk ook niet wat mensen bezield om een vrije zaterdag voor een post te gaan liggen, ten eerste allemaal dezelfde filmpjes en ten tweede moet je jezelf eens afvragen hoe passanten en het persoon op het uitruk-voertuig over je denken.... ::)
Maar goed, ieder z'n hobby...
Werk --> Scheikundig onderzoeker Douane EHV -->  -GNK-C / SIGMA lid VNOG-West               -Rode Kruis afdeling Nunspeet - Bestuurslid, Coördinator E


112Bemmel

  • Gast
Reactie #38 Gepost op: 27 mei 2010, 18:21:48
Helemaal mee eens, spontane foto's en filmpjes zijn vaak het mooist. Ik snap persoonlijk ook niet wat mensen bezield om een vrije zaterdag voor een post te gaan liggen, ten eerste allemaal dezelfde filmpjes en ten tweede moet je jezelf eens afvragen hoe passanten en het persoon op het uitruk-voertuig over je denken.... ::)
Maar goed, ieder z'n hobby...
O0 vind ik eigenlijk ook


HardstyleFanatic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #39 Gepost op: 27 mei 2010, 18:46:46
Mijn hemel.. Ik heb wel eens 3 mensen een ambulance zien filmen, en dat waren gewone jongens die het geinig vonden die ambulance te filmen toen ie toevallig voorbij kwam. Maar hier staan 10? 11? 12? man te filmen! Gaat wel behoorlijk ver vind ik. :o En vervolgens zien je 5 keer hetzelfde filmpje op internet.
Zelf film ik af en toe eens een brandweerauto die met Prio 1 voorbij komt, maar dat is ook maar zelden. Al die ambulance`s die gefilmt worden en vervolgens online gezet worden, irriteren mij mateloos. Dat die jongens het leuk vinden om ambulance`s te filmen, prima, doe je ding ;). Echter vind ik al die talloze filmpjes van ambulance`s op tjoep tjoep erg irritant. Het boeit me niet dat die ambulance`s voorbij komen, 9 van de 10 keer zijn ze toch hetzelfde. Hier op het forum precies zo, het "hv voertuigen prio 1" topic staat er vol van.

Schiet me ineens te binnen nu ik dit typ. Zou er geen onderscheid gemaakt kunnen worden in dat topic tussen brandweer, ambulance, politie en dergelijke? 3 aparte topic`s voor maken? Of is dat teveel gevraagd?