A1 Rit filmen

Auteur Topic: A1 Rit filmen  (gelezen 42397 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Spartan

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 252
Reactie #80 Gepost op: 4 juni 2010, 21:49:30
nou zoals ik het zie:

Mensen tonen interresse naar een (interresant) beroep, wat daarbij ook nog erg spraakmakend,-  en in " Duidelijke" signalen aanwezig is.
Helaas zijn er ook mensen die het tegenover gestelde doen, en dus agressief reageren op hulpverleners, met als gevolg dat hulpverleners (inelkaar)geslagen worden tijdens het uitoefenen van hun beroep.

Waar moeten de hulpverleners zich dan meer druk om maken? een stel pubers die het interresant vinden hun te filmen aangezien zij hun (nou overdrijf ik een beetje mischien) idealen zijn en eventueel hun opvolgers, en hun even aanmoedigen tot een beroep in de hv dan enige iritatie op te wekken bij de filmers, wat uiteindelijk ook weer gevolgen heeft.

Ik zeg wees blij dat mensen interresse hebben in je beroep, dan slaan ze je in ieder geval niet inelkaar.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #81 Gepost op: 4 juni 2010, 22:59:59
Ik zeg wees blij dat mensen interresse hebben in je beroep, dan slaan ze je in ieder geval niet inelkaar.

Hmja.  O0


 ::)


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #82 Gepost op: 5 juni 2010, 17:01:02
Hmja.  O0


 ::)
die link zie ik ook niet inderdaad..
Over het filmen. Tja, zolang men niet in de weg staat maakt het me niet uit en als 't moet zwaai ik nog even ook. Worden ze meteen helemaal wild. Maar als ze op gevaarlijk plekken staan, of al bij aanwezig zijn bij de ongevalslocatie en daar in de weg staan.. krijgen ze ook even op hun sodemieter dat ze de volgende keer dat niet meer moeten doen.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Defender

  • Centralist GMK, ACH, BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 622
Reactie #83 Gepost op: 21 juni 2010, 11:25:53
Ik kan me voorstellen dat het af en toe wel een beetje raar overkomt als zo'n hele kudde "fotografen" ineens voor je post of kazerne staan te fotograferen. ;D Maar ik vind dat iedereen lekker moet doen wat ie wilt, zolang ie maar niet in de weg staat (of erop). Als die gasten het leuk vinden om te filmen dan moeten ze dat gewoon kunnen doen. De een doet dit voor z'n hobby en de ander doet weer wat anders... Je kunt idd ook gaan werken, maar we leven gelukkig in een vrij land waar iedereen tot een bepaalde hoogte mag doen wat ie wilt.


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #84 Gepost op: 14 augustus 2010, 20:41:51
Weet niet of hij in het goede topic staat, ik waag maar een gok.

Ik kwam dit filmpje op Youtube tegen:

&playnext=1&videos=FC_-dirpUDk&feature=recentu

Had de filmer van dit filmpje niet beter het personeel er op kunnen wezen dat de schuifdeur nog open stond? Het kan natuurlijk ook niet opgevallen zijn.

Graag jullie mening.


112Bemmel

  • Gast
Reactie #85 Gepost op: 14 augustus 2010, 21:03:53
Ik vind zeker dat die wel had moeten/mogen zeggen. Dat is wel zo normaal en aardig toch?


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #86 Gepost op: 14 augustus 2010, 21:33:16
In dit uitzonderlijke geval had de filmer de ambulance aan moeten houden als je het mij vraagt.


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #87 Gepost op: 14 augustus 2010, 21:45:31
Ik vind het wijzen van de ambulance op de openstaande deur hier deel uitmaken van de burgerlijke plicht, aangezien het hier gaat om hulpverleners. Valt hun Lifepak of Corpuls kapot, dan kunnen ze hun werk niet effectief doen als de rit naar een reanimatie was geweest.
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #88 Gepost op: 14 augustus 2010, 21:51:07
De filmer heeft tijd genoeg om de ambu bemanning er even op te attenderen. Lijkt op een typisch geval van "alles voor de beelden". Weet uiteraard de leeftijd van de filmer niet, maar dan nog.....  :|


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #89 Gepost op: 14 augustus 2010, 21:59:52
In Rotterdam ook een keer meegemaakt met een openstaand luik van een brandweerauto.
Ik kon ze niet tegenhouden. Ik weet ook niet of ze zich zouden laten tegenhouden door een burger tijdens een spoedrit. Maar 112 bellen werkte ook goed.  0098