Ontspoorde jeugd / gezinsbegeleiding / beschikbare trajecten

Auteur Topic: Ontspoorde jeugd / gezinsbegeleiding / beschikbare trajecten  (gelezen 26015 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #10 Gepost op: 26 mei 2010, 18:35:26
Persoonlijk zou ik een stevig gesprek aanknopen. Maar nogmaals ik weet niet hoe de situatie daarvoor was.
Daar was zo te zien de situatie niet echt naar. Maar je tweede zin is evident.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #11 Gepost op: 26 mei 2010, 18:36:53
8 jaar en vuile homo tegen de politie roepen............

Ik versta nog iets ergers, eigenlijk... :-X


En van mij mag keihard uit de titel verwijderd worden.. ;)


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #12 Gepost op: 26 mei 2010, 18:47:37
Ik versta nog iets ergers, eigenlijk... :-X
Dat las ik vandaag elders ook ja, iets met een ziekte toch....
Citaat
En van mij mag keihard uit de titel verwijderd worden.. ;)
Dat wilde ik ook voorstellen :P


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #13 Gepost op: 26 mei 2010, 18:50:32
Dat las ik vandaag elders ook ja, iets met een ziekte toch....Dat wilde ik ook voorstellen :P
Het is inderdaad nog een stuk erger dan 'vuile homo'. Met de uitspraak die dit jochie doet verdien je gewoon zo'n aanpak hoor!  O0


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #14 Gepost op: 26 mei 2010, 18:53:30
De agent gaf in een reactie een schop met de binnenkant van zijn voet. En terecht. Het is niet zo dat ie een gerichte trap geeft om een doel te bereiken o.i.d. Meer een strafschopje.. ;)

Als ik het korte filmpje stukje voor stukje afspeel, zie ik dat de bengel direct na de schop weer de confrontatie opzoekt. Respectloos snotaapje.  :D


Dibbus

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #15 Gepost op: 26 mei 2010, 18:55:02
De agent gaf in een reactie een schop met de binnenkant van zijn voet. En terecht.

Als ik het korte filmpje stukje voor stukje afspeel, zie ik dat de bengel direct na de schop weer de confrontatie opzoekt. Respectloos snotaapje.  :D

Ik vind het een goeie reactie. Na aanleiding van het stukje wat het filmpje laat zien. De politie moet zich juist laten zien en duidelijk neer zetten.
Soms is het een goeie keus iets meer met de harde hand te werken.


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #16 Gepost op: 26 mei 2010, 18:56:27
die agent heeft toch ook pepperspray?? :-X
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #17 Gepost op: 26 mei 2010, 18:58:23
die agent heeft toch ook pepperspray?? :-X

Doe even normaal! Het blijft een knulletje van een jaar of 8. Als je daar spray voor nodig hebt moet je een andere baan zoeken... ;)


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #18 Gepost op: 26 mei 2010, 19:02:16
die agent heeft toch ook pepperspray?? :-X

§ 2b. Pepperspray

Artikel 12a

    1. Het gebruik van pepperspray is slechts geoorloofd:

        a. om een persoon aan te houden ten aanzien van wie redelijkerwijs mag worden aangenomen dat hij een voor onmiddellijk gebruik gereed zijnd wapen bij zich heeft en dit tegen een persoon zal gebruiken;

        b. om een persoon aan te houden die zich aan aanhouding, voorgeleiding of andere rechtmatige vrijheidsbeneming tracht te onttrekken of heeft onttrokken;

        c. ter verdediging tegen of voor het onder controle brengen van agressieve dieren.

    2. Pepperspray wordt niet gebruikt tegen:

        a. personen die zichtbaar jonger dan 12 of ouder dan 65 jaar zijn;

        b. vrouwen die zichtbaar zwanger zijn;

        c. personen voor wie dit gebruik als gevolg van een voor de ambtenaar zichtbare ademhalings- of andere ernstige gezondheidsstoornis onevenredig schadelijk kan zijn;

        d. groepen personen.


HardstyleFanatic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #19 Gepost op: 26 mei 2010, 19:03:11
Tegenwoordig denken we eigenlijk helemaal niet meer na wat we tegen elkaar schreeuwen.. Volwassenen doen daar net zo hard aan mee als kinderen trouwens. Echter vind ik t een tik erger dat een kind van 8 dit woord al in de mond durft te nemen! Wat ik alleen op dit filmpje zie (en voornamelijk hoor) vind ik dat de agent best een tik mag uitdelen. De agent pakt het nog "fatsoenlijk" aan, door hem een schop onder zn achterwerk te geven. Als het jongetje dit tegen iemand anders had gezegd (lees; een burger), had die het jongetje misschien wel erger te grazen genomen.
Ik ben echter wel nieuwsgierig geworden wat er zich nou daadwerkelijk afspeelde. Wellicht moet ik m`n mening dan bijstellen, who knows.