Jongen verhindert landing traumaheli

Auteur Topic: Jongen verhindert landing traumaheli  (gelezen 10696 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #30 Gepost op: 8 september 2004, 22:44:54
het publiek wil tegenwoordig steeds meer zien,en zoveel als mogelijk met de neus er bovenop of het liefst erin.
Dat ze ons daarmee gigantisch mee voor de voeten lopen vergeten ze maar,maar ze vergeten ook dat zij zich eigen misschien wel in gevaar kunnen brengen


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #31 Gepost op: 18 september 2004, 16:34:50
Kan het niet gewoon zijn dat deze jongen een psychiatrisch ziektebeeld heeft? in dat geval dient dit heerschap te worden behandeld (nee geen behandeling met een vleesmolen, klap van een maglite of door de geluidsbarriere met een F16) maar gewoon door een goede psychiater.

Als hij niet ziek is, dan lijkt het mij verstandig als deze jongeman een rondleiding krijgt, eerst door het ziekenhuis, later op de dag in het crematorium met als uitleg: het ziekenhuis is de plaats waar de patient terecht komt als de bemanning van ambu/heli/ ander hulpverleningsvoertuig, het crematorium daar komen de slachtoffers als je zo doorgaat

misschien luguber, mijn ervaring is dat dit soort aanpak bij deze leeftijdscategorie goed werkt!

Mzzl, d'n Druif
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #32 Gepost op: 26 september 2004, 19:41:43
Kan het niet gewoon zijn dat deze jongen een psychiatrisch ziektebeeld heeft? in dat geval dient dit heerschap te worden behandeld (nee geen behandeling met een vleesmolen, klap van een maglite of door de geluidsbarriere met een F16) maar gewoon door een goede psychiater.

Als hij niet ziek is, dan lijkt het mij verstandig als deze jongeman een rondleiding krijgt, eerst door het ziekenhuis, later op de dag in het crematorium met als uitleg: het ziekenhuis is de plaats waar de patient terecht komt als de bemanning van ambu/heli/ ander hulpverleningsvoertuig, het crematorium daar komen de slachtoffers als je zo doorgaat

misschien luguber, mijn ervaring is dat dit soort aanpak bij deze leeftijdscategorie goed werkt!

Mzzl, d'n Druif

Zonde van de tijd, een goede reprimande door de wijkagent lijkt me wel te volstaan  ;)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #33 Gepost op: 27 september 2004, 09:34:16
Ben ik met je eens, alleen die F16 (waar eerdere sprekers het over hadden) regelen is ook niet zomaar gelukt!

Bij de landing zelf ben ik akkoord dat het gozertje door de hermandad aan de kant "gesodemietert" wordt, wat ik bedoelde was eigenlijk ook meer het vervolgtraject..... ;D

mzzl, d'n Druif
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....