P2000 infostream

Auteur Topic: P2000 infostream  (gelezen 7336 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #20 Gepost op: 11 juli 2004, 11:19:50
als deze is goed gekeurd hebben we dus weer een kans gemist, niet oplaadbaar, zeker niet spatwaterdicht ook al wordt dat mischien beweerd, voor de rest een maal goed vallen betekend weg gooien, geen lege accu alarm, hij geeft alleen in beeld aan dat de batterij leeg is en alle gegevens voor zover belangrijk zijn er uit.(een dure duracel houd het iets meer dan een week uit .
tja het is niet anders,als er niet wordt geluisterd naar de mensen in het veld.Dan krijg je dit soort dingen.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #21 Gepost op: 12 juli 2004, 11:24:22
Het is wel een mooie pager!


Arlé

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 205
  • Ennnn uit!
Reactie #22 Gepost op: 13 juli 2004, 14:48:05
Ik vind het net een computerspelletje, maar smaken verschillen (gelukkig).

Wat ik alleen niet begrijp is dat het idee om met flex te gaan werken al jaren bestaat, maar dat niemand van te voren is gaan kijken naar flexpagers.

Is het nu zo moeilijk om een pager te maken die;
- (spat)waterdicht is
- het geluid voldoende is
- Tekst goed leesbaar is
- oplaadbaar is
Om maar een paar "wensen" te formuleren.

Ben benieuwd wat het nu uiteindelijk gaat worden.
Maar buiten dat het systeem handen vol geld kost vind ik het ook wel knullig dat er niet verder is gekeken.
Met vriendelijke groet, Arlé  


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #23 Gepost op: 13 juli 2004, 16:40:06
Is het nu zo moeilijk om een pager te maken die;
- (spat)waterdicht is
- het geluid voldoende is
- Tekst goed leesbaar is
- oplaadbaar is

Ik moet zeggen dat ik bijzonder tevreden ben over de NEC A10 die ook wel voor Callmax wordt gebruikt (die ken jij wel ;) ) . Als NEC datzelfde model ooit voor FLEX op de markt gaat brengen dan weet ik het wel ;)

Groeten, Peter.


Michel

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 14 juli 2004, 16:29:45
Ik moet zeggen dat ik bijzonder tevreden ben over de NEC A10 die ook wel voor Callmax wordt gebruikt (die ken jij wel ;) ) . Als NEC datzelfde model ooit voor FLEX op de markt gaat brengen dan weet ik het wel ;)

Groeten, Peter.


Die heb ik ook. En inderdaad, hij is mooi klein en duidelijk. Maar het geluid vind ik waardeloos. Ik kan me goed voorstellen dat het voor een ambulancehulpverlener een goede pieper is. Die verwacht tijdens zijn dienst oproepen te worden. Maar voor SIGMA-leden geldt dat niet. Als ik een oproep krijg naast het wekelijkse proefalarm, dan wil ik ook dat dat als een alarm klinkt. Ik ben dus ook benieuwd naar de nieuwe alarmontvanger.

Groeten van Michel


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #25 Gepost op: 14 juli 2004, 16:58:27
Die heb ik ook. En inderdaad, hij is mooi klein en duidelijk. Maar het geluid vind ik waardeloos.

Ik vind het formaat uitstekend! Als je sommige FLEX pagers ziet dan passen die wel 2x in de A10 en dat is natuurlijk veel te klein. De A10 heeft echt een subliem formaat en ik moet zeggen dat het audio (van mijn A10) zeker niet zacht is. Op dat punt scoort hij uitstekend naar mening, ik denk niet dat er veel pagers zijn die een harder volume produceren...

Groeten, Peter.


T

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 16 juli 2004, 10:07:52
naar  wat ik deze week begrepen heb is de Infostream afgekeurd.
reden is o.a.  de instabiliteit.
Veel regio's zijn er mee wezen testen en hele vreemde dingen tegen gekomen. als ik me niet vergis heeft Getronics tot september de tijd gekregen om (weer) een verbeterde versie aan te bieden