Sites van filmpjes

Auteur Topic: Sites van filmpjes  (gelezen 10227 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #10 Gepost op: 1 juli 2004, 12:37:20
Hier ben ik dan ook  :D, op http://www.bonsang.nl/beeldmateriaal-filmpjes.htm staan er een groot aantal, verder staan er nog een aantal van mij op zoetermeerlive.brandweer.net en dan onder videobestanden. Als laatste staan er een heleboel op www.rescue911.de maar deze site gaat binnenkort offline.

Groeten RIcardo B
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


firemanr

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 1 juli 2004, 15:17:16
Het is onaandoenlijk om alle berichten te lezen welke op dit forum staan en gestaan hebben. Als er dus vragen gesteld worden die al eens gesteld zijn, zou dit ook kunnen komen doordat men nog zich nog niet zo lang geleden heeft geregistreerd, en kunnen misschien gewoon beantwoord kunnen worden d.m.v. een link naar het desbetreffende bericht of een gewoon antwoord.
Hatelijke opmerkingen, zoals zo vaak op andere forums, graag achterwege laten, aub.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #12 Gepost op: 1 juli 2004, 15:43:58
Ja maar daar kreeg ik ook wel HEEL VEEL SITES!!!  >:(


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #13 Gepost op: 1 juli 2004, 15:50:30
Ricardo, fantastische filmpjes! Ik heb ze allemaal bekeken en opgeslagen. Sommige filmpjes zijn wel erg groot... 8)

Christian


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #14 Gepost op: 1 juli 2004, 17:00:14
dank je christian, ja ik weet dat sommige erg groot zijn, ik heb al een begin gemaakt om ze om te zetten naar wmv maar daar heb ik de afgelopen tijd geen tijd voor gehad
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #15 Gepost op: 1 juli 2004, 18:36:49
Die vraag is ondertussen al 20 keer gesteld op het forum... :-\

Christian

ohw sorry christian ik dacht dat je mijn vraag bedoelde over dat gedoe met filmpjes om zetten sorry ik heb je verkeerd begrepen :-[ ;D

maar eeuuhhhmmmm weet iemand wel hoe het moet hier nog een keer het berichtje:

jij hebt quicktime-filmpjes omgezet in een windows media player op je website hoe heb jij dat gedaan ik heb wel een beetje op internet rond geloerd en daar heb ik wel een programma gezien waarin je het kunt omzetten maar dat was een betaal programma heb jij dat programma gekocht of heb jij daar een crack voor gevonden zo ja zou ik die mogen hebben want ik heb ook eeen foto toestel waar je quicktime-filmpjes mee kunt maken en ik wou er ook een paar mooie op mijn website zetten maar omdat ik de gratis provider van mijn website (Zonnet) geen quicktime-filmpjes (*.mov) ondersteunt, kan ik ze niet op mijn website zetten. Jammer maar helaas....

met vriendelijke groet

jordi deckert


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #16 Gepost op: 1 juli 2004, 22:40:06
ohw sorry christian ik dacht dat je mijn vraag bedoelde over dat gedoe met filmpjes om zetten sorry ik heb je verkeerd begrepen :-[ ;D

Geeft niet hoor. ;) Ik hoop dat het snel goed komt, want zo rijden die ambu's bij jullie wel erg hard... 8)

Christian


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #17 Gepost op: 3 juli 2004, 23:05:49
ik heb ook nog een berg ambulance filmpjes en brandweer filmpjes van o.a delft en den haag. Die zal ik binnenkort wel weer een keertje online zetten.

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #18 Gepost op: 4 juli 2004, 12:06:59
maar weet niemand daar antwoord op zelfs hummanedje ook niet waar ik de vraag beigelijk het meest aan stelde?


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 4 juli 2004, 12:40:03
Nou hier dan  :-\. Me vader heeft het gedaan dus ik weet het niet...