Vorming nationale politie

Auteur Topic: Vorming nationale politie  (gelezen 184281 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #550 Gepost op: 5 september 2015, 17:47:43
Progissen duurt 10 minuten, misschien een kwartier. Doe ik altijd in de drie uur die het bij ZSM kost om een beslissing te maken die je vooraf al ingefluisterd had (first offender via Tobias). En onder de 16 brengen we direct naar eigen zorgkader de jeugdagent maakt dan een Halt-verbaal op.

Kleine zaken klein houden.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #551 Gepost op: 5 september 2015, 19:50:14
Citaat van: CopVR3 link=msg=1370635 date=1441467067


Heb laatst een huilend jochie die een reep chocola van 0,69 euro had gepikt, gewoon naar zijn ouders gebracht. Klaar.
Foei, niet weer doen.

 O0 Perfecte oplossing.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #552 Gepost op: 6 september 2015, 01:51:57
Nu weet ik niet op welke systemen jullie BHV gebouwd is, maar zelf heb ik binnen mijn dienst de beschikking over diverse systemen die nog op het oude MS-DOS gebouwd zijn. Niet meer van deze tijd, en zeer gebruiksonvriendelijk als je niet uit die tijd komt maar je kan er nog wel redelijk mee overweg al ben ik blijk dat ik alleen bij het kijk gedeelte kan en niet bij de invoer.

Daarnaast hebben wij wel diverse mutatie systemen die nog echt uit het tijdperk Windows 95 komen waarvan een enkele vervangen is. Dit zijn systemen die via en explorer omgeving te benaderen zijn en ook meer gebruiksvriendelijker zijn. Vaak is het probleem met dit soort systemen (de mutatie en database systemen) niet het feit dat er een nieuw systeem gehanteerd moet worden, maar meer dat de gegevens die in 1 systeem staan ook in het andere systeem te zien en gebruiken moeten zijn.

Maar ik blijf het verbazen dat jullie soms 4 uur bezig zijn (gemiddeld genomen) terwijl als ik een pv moet tikken in binnen een uur buiten kan zijn. Heb dan mijn PV getikt in een Word bestand en deze geprint en digitaal in geleverd en hoef deze hooguit na akkoord nog enkel te tekenen en klaar. Het is maar net hoe moeilijk we het allemaal maken en wat voor regels we ons als organisatie opleggen. Het kan namelijk gewoon vrij simpel.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #553 Gepost op: 9 september 2015, 23:53:39
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #554 Gepost op: 28 oktober 2015, 12:36:37


guest15549

  • Gast
Reactie #555 Gepost op: 9 november 2015, 00:47:41


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #556 Gepost op: 9 november 2015, 13:34:07
Echt veel duidelijker als in deze video kan je het volgens mij niet samenvatten hoe het bij de politie is en helaas al vele jaren gaat.
Vraag me af of er aan het eind van de nu geplande termijn en verdubbeling van de geraamde kosten veel verbeterd is.
Ik vrees het ergste voor de hardwerkende mannen en vrouwen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Matth

  • Hoofdagent Eenheid OOB
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 457
Reactie #557 Gepost op: 9 november 2015, 19:42:19
Hahaha geniaal!!


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #558 Gepost op: 15 november 2015, 12:53:07
Korpsleider: Politie kan bezuinigingen niet aan
Peter Winterman
14-11-15 - 06:00

Het gaat de Nationale Politie niet lukken om de komende jaren een half miljard euro te bezuinigen. Dat zei Henk van Essen, lid van de korpsleiding, vrijdag tijdens het congres van het Tijdschrift voor de Politie.

Bron om verder te lezen: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/4185862/2015/11/14/Korpsleider-Politie-kan-bezuinigingen-niet-aan.dhtml
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #559 Gepost op: 15 november 2015, 14:56:17
Aboutaleb wil af van bezuinigingen politie

AMSTERDAM -
Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam wil dat de bezuinigingen van politie, defensie en inlichtingendiensten van tafel gaan. "Dat is nodig om het niveau van scherpte en alertheid te behouden. Die diensten moeten op orde blijven", zei hij zondag in het tv-programma Buitenhof.

Lees verder op: http://www.telegraaf.nl/binnenland/24744290/___Geen_bezuinigingen_politie___.html?utm_source=t.co&utm_medium=referral&utm_campaign=twitter
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen