Vorming nationale politie

Auteur Topic: Vorming nationale politie  (gelezen 182992 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #590 Gepost op: 22 mei 2016, 13:01:45
Die 2x op een jaar is een druppel op een gloeiende plaat natuurlijk.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #591 Gepost op: 22 mei 2016, 19:14:11
Alle kleine beetjes helpen. Als je dit keer 167 doet loopt het al aardig op.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #592 Gepost op: 22 mei 2016, 21:47:31
Maar daarbij vergeet je de winst die behaald wordt. Zolang het niet maandelijks gebeurt zie ik er weinig problemen in.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #593 Gepost op: 24 mei 2016, 19:10:04
Ach... alle plaatselijke garages afschaffen binnen de korpsen en alles bij PON nederland onderbrengen voor het onderhoud. Ik geloof dat men in een kwart jaar al door het budget heen was wat de garage normaal te besteden had. Goedkoper.... 98uiye 98uiye 98uiye 98uiye 98uiye 98uiye 98uiye

Sommige zaken kunnen goedkoper zijn ja... Sommige...

Niet de doorgeslagen acties zoals op dit moment. De meeste acties zijn verzonnen door managers die nog nooit met hun voetjes in de bagger hebben gestaan. Ik noem even onbetaalde pauzes in de DHV. Als dat niet lukt, dus je pauze wordt onderbroken, dan mag je overuren schrijven.... Ja Ja... daar is echt goed over nagedacht.

Zo kan ik nog wel even doorgaan met voorbeelden die de nat. pol. met zich mee brengen. Ik ben trots op mijn vak, het werk zelf is het mooiste wat er is. Maar de trots wordt soms wel ernstig gekrenkt.
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #594 Gepost op: 24 mei 2016, 19:30:05


Niet de doorgeslagen acties zoals op dit moment. De meeste acties zijn verzonnen door managers die nog nooit met hun voetjes in de bagger hebben gestaan. Ik noem even onbetaalde pauzes in de DHV. Als dat niet lukt, dus je pauze wordt onderbroken, dan mag je overuren schrijven.... Ja Ja... daar is echt goed over nagedacht.

Nou als ze dat hier zo wilden doen met onbetaalde pauzes... ging de porto gewoon een half uurtje helemaal uit. En geen chef die daar wat van kan vinden...

Dan voeren ze betaalde pauze zo weer in.  ;)


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #595 Gepost op: 25 mei 2016, 00:28:46
Citaat van: CopVR3 link=msg=1425725 date=1464111005

Nou als ze dat hier zo wilden doen met onbetaalde pauzes... ging de porto gewoon een half uurtje helemaal uit. En geen chef die daar wat van kan vinden...

Dan voeren ze betaalde pauze zo weer in.  ;)

Daar zijn we veel te loyale werknemers voor.


Senior GGP

  • Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Back the Blue
Reactie #596 Gepost op: 25 mei 2016, 13:26:38
Er is een nieuwe 'pauze-regeling' voor de Nationale Politie van kracht. Dus er is in ieder geval duidelijkheid...

https://www.acp.nl/uploads/media/Pauzeregeling_Politie_april_2016.pdf


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #597 Gepost op: 26 mei 2016, 13:54:58
Als de politie denkt dat ze de enige zijn die niet ongestoord van hun pauze kunnen genieten: think again.

Merendeel van de beroeps bevolking is dat: medisch personeel, winkel personeel, IT-ers die operationeel beheer doen, etc. Etc.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #598 Gepost op: 26 mei 2016, 20:12:28
Ik denk dat je zelf nog even goed moet nadenken MNL-5200.

Winkel personeel krijgt een onbetaalde pauze, tijdens de etenstijd zijn er weinig bezoekers en men gaat om beurten eten.
Zelfde geldt voor medisch personeel, m.u.v. een aantal afdelingen / ambulance. Mijn zus werkt op de AOA en heeft een onbetaalde pauze.
IT'ers die operationeel beheer doen kan ik me iets bij voorstellen, maar diegene die ik ken hebben ook een onbetaalde pauze. Iets met risico management....

Voor de politie is het simpelweg niet mogelijk, of je moet bizarre aantallen mensen plannen. Het risico op een spoedmelding tijdens de pauze is groot, je kunt niet met 2 man op een vechtpartij af. Sterker nog, in de wat drukkere gebieden blijven de meldingen komen. Ik snap je punt, maar je vergelijking ben ik het niet mee eens.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #599 Gepost op: 26 mei 2016, 22:03:23
Citaat van: MNL-5200 link=msg=1426004 date=1464263698
Als de politie denkt dat ze de enige zijn die niet ongestoord van hun pauze kunnen genieten: think again.

Merendeel van de beroeps bevolking is dat: medisch personeel, winkel personeel, IT-ers die operationeel beheer doen, etc. Etc.

Vanmiddag de tandarts gebeld. "kunt u over 30 min. terugbellen, we hebben pauze..."