drank

Auteur Topic: drank  (gelezen 18218 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Florian van Hunnik

  • Gast
Reactie #90 Gepost op: 11 juli 2005, 23:23:43
Snap het wel, je uitstraling is belangrijk. Maar dan moet je roken en kauwgom kauwen tijdens werk tijd ook verbieden. Voor een vrijwillige organisatie vind ik dit een beetje overdreven.

Inderdaad.
En volgens mij schaadt het je imago ook nou niet echt als je gewoon aan het eten bent...

Florian


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #91 Gepost op: 12 juli 2005, 01:18:33
Goh.. Het halve scannerforum zit hier geloof ik!  :P

Ik weet niet, ik denk dat ze dat niet netjes vinden ofzo. Als je tijdens een patrouille, met wat dan ook, een broodje loopt te eten komt natuurlijk niet zo professioneel over!  ;)

Greetz, Joris
Vreemde gedachtes houden ze er bij jullie op na :-X
Bij een langdurige uitruk eten wij ook gewoon op de plek van de brand,niemand die loopt te mauwen over wel of niet proffesioneel


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #92 Gepost op: 12 juli 2005, 09:25:36
Ik weet het ook niet waarom precies. Maar ik kom erop terug dat buiten de post niet gegeten mag worden. Dat mocht dan toch weer wel..  :-\

Greetz, Joris
343, never forget.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #93 Gepost op: 12 juli 2005, 11:16:12
Vreemde gedachtes houden ze er bij jullie op na :-X
Bij een langdurige uitruk eten wij ook gewoon op de plek van de brand,niemand die loopt te mauwen over wel of niet proffesioneel

Maar een strandpatrouille lopen met een zak patat... ???

Henk


Ernst Brokmeier

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 528
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #94 Gepost op: 12 juli 2005, 12:03:10
Maar een strandpatrouille lopen met een zak patat... ???

Henk
Met een zakje patat kan echt niet!
....wel met een visje of een stukje watermeloen (gekregen van de viskar/fruitkar).... ;D 8)

Juist bij lange inzet (bv paar uur op het water. Is het met warm weer van belang om iets te eten of drinken...heb zelf wel eens collega van d'r stokje zien gaan op een warme dag omdat er niet voldoende gegeten/gedronken werd....
[img]/img]


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #95 Gepost op: 12 juli 2005, 12:30:53
Met een zakje patat kan echt niet!
....wel met een visje of een stukje watermeloen (gekregen van de viskar/fruitkar).... ;D 8)

Juist bij lange inzet (bv paar uur op het water. Is het met warm weer van belang om iets te eten of drinken...heb zelf wel eens collega van d'r stokje zien gaan op een warme dag omdat er niet voldoende gegeten/gedronken werd....
Lange inzetten kennen wij niet!  ;D Maar daar ging het nu niet over. Drinken mag trouwens wel!  :)

Greetz, Joris
343, never forget.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #96 Gepost op: 12 juli 2005, 16:51:22
Met een zakje patat kan echt niet!
....wel met een visje of een stukje watermeloen (gekregen van de viskar/fruitkar).... ;D 8)

Juist bij lange inzet (bv paar uur op het water. Is het met warm weer van belang om iets te eten of drinken...heb zelf wel eens collega van d'r stokje zien gaan op een warme dag omdat er niet voldoende gegeten/gedronken werd....
dat is het mooie van de brandweer,met deze temperaturen beginnen ze al vrij vlot met limonade enz te slepen  ;D


Target77

  • Gast
Reactie #97 Gepost op: 12 juli 2005, 18:53:02
dat is het mooie van de brandweer,met deze temperaturen beginnen ze al vrij vlot met limonade enz te slepen  ;D

Of verse belegde broodjes.... zo slecht hebben wij het bij de brandweer niet Peter  ;) ;D ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #98 Gepost op: 12 juli 2005, 19:35:53
Of verse belegde broodjes.... zo slecht hebben wij het bij de brandweer niet Peter  ;) ;D ;D
er wordt in ieder geval niet gezeurt als je even een broodje eet tijdens een snelle pauze  8)


ajax

  • Gast
Reactie #99 Gepost op: 1 augustus 2005, 19:21:05
dat is het mooie van de brandweer,met deze temperaturen beginnen ze al vrij vlot met limonade enz te slepen  ;D

op de TS-BT hebben we standaart blikjes bij ons in de zomer