drank

Auteur Topic: drank  (gelezen 18433 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Ernst Brokmeier

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 528
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #80 Gepost op: 13 april 2005, 15:00:08
Net als de agent die een inbreker aan het werk ziet en denkt  laat maar waaien: ik ben nu vrij... 8).
Henk
Ja maar die stelling gaat dus mank..wij hebben de pech dat de meeste van ons in zandvoort redelijk bekend zijn..en het komt dus regelmatig voor dat 1 van ons van een terras, uit de kroeg of iets dergelijks wordt geplukt omdat er iemand onwel is, de kok in zijn vinger heeft gesneden of iemand iets op het strand heeft gezien?...kan ik dan dus nooit meer uit eten?
[img]/img]


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #81 Gepost op: 13 april 2005, 18:15:42
Ja maar die stelling gaat dus mank..wij hebben de pech dat de meeste van ons in zandvoort redelijk bekend zijn..en het komt dus regelmatig voor dat 1 van ons van een terras, uit de kroeg of iets dergelijks wordt geplukt omdat er iemand onwel is, de kok in zijn vinger heeft gesneden of iemand iets op het strand heeft gezien?...kan ik dan dus nooit meer uit eten?

Nood breekt wet. Maar, ik weet niet welke risico's je loopt... ???

Een vergelijking: zal een agent in z'n vrije tijd met een slok op achter een inbreker aangaan?
Zouden we eigelijk eens aan de politie moeten vragen. Bij de brandweer zal optreden met een slok op niet zo worden gewaardeerd geloof ik, is daar niet een film over?  Iets met verzekering en niet uitbetalen geloof ik...

Henk


uitkijk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 961
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #82 Gepost op: 13 april 2005, 18:18:30
Geen risico want je bent nu gewoon burger, niets meer, niets minder.
Je doet dus wat in je vermogen ligt maar verleent geen officiele bijstand in het kader van je functie.

Kees  :)


Ernst Brokmeier

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 528
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #83 Gepost op: 13 april 2005, 21:26:08
Nood breekt wet. Maar, ik weet niet welke risico's je loopt... ???

Een vergelijking: zal een agent in z'n vrije tijd met een slok op achter een inbreker aangaan?
ja...in iedergeval wel bij vechtpartijen, assistentie collega etc....
[img]/img]


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #84 Gepost op: 11 juli 2005, 20:02:17
Misschien een beetje een gevalletje van 'ouwe koeien uit de sloot halen' maar toch. Wij mogen zelfs niet eten buiten de post, en al helemaal niet op patrouille!  :)

Greetz, Joris
343, never forget.


Florian van Hunnik

  • Gast
Reactie #85 Gepost op: 11 juli 2005, 20:28:06
Misschien een beetje een gevalletje van 'ouwe koeien uit de sloot halen' maar toch. Wij mogen zelfs niet eten buiten de post, en al helemaal niet op patrouille!  :)

Greetz, Joris

Omdat... ???


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #86 Gepost op: 11 juli 2005, 21:05:47
Goh.. Het halve scannerforum zit hier geloof ik!  :P

Ik weet niet, ik denk dat ze dat niet netjes vinden ofzo. Als je tijdens een patrouille, met wat dan ook, een broodje loopt te eten komt natuurlijk niet zo professioneel over!  ;)

Greetz, Joris
343, never forget.


Florian van Hunnik

  • Gast
Reactie #87 Gepost op: 11 juli 2005, 21:34:45
Tijdens een patrouille oke, maar om zelfs tijdens een pauze niet buiten de post te mogen eten vind ik wel een beetje overdreven. Het moet wel een beetje leuk blijven vind ik  ;)

Florian


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #88 Gepost op: 11 juli 2005, 21:48:00
Tijdens een patrouille oke, maar om zelfs tijdens een pauze niet buiten de post te mogen eten vind ik wel een beetje overdreven. Het moet wel een beetje leuk blijven vind ik  ;)

Florian
In de post mag dan weer wel volgens mij!  :D
343, never forget.


vistuig

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 447
    • KNRM Dordrecht
Reactie #89 Gepost op: 11 juli 2005, 23:09:57
Snap het wel, je uitstraling is belangrijk. Maar dan moet je roken en kauwgom kauwen tijdens werk tijd ook verbieden. Voor een vrijwillige organisatie vind ik dit een beetje overdreven.
en in alle gewesten  wordt de stem van het water  met zijn eeuwige rampen  gevreesd en gehoord